Office Manager till global byrå

Arbetsbeskrivning

SNABBFAKTA:

Omfattning: Heltid
Ort: Stockholm
Startdatum: Omgående
Anställningsform: 6 månaders visstidsanställning, med chans till förlängning

DIN FRAMTIDA ARBETSPLATS:

Nu söker vi en social och serviceinriktad Office Manager till vår kund. Kunden är en global byrå som sitter i ett ljust och modernt kontor beläget i centrala Stockholm. Du kommer bli anställd hos oss på Bara Posten Bemanning och uthyrd till vår kund. Detta är en heltidsanställning med arbetstider under kontorstider.

DIN ROLL:
Arbetsuppgifterna innebär allt ifrån att ta emot gäster till att anordna event och hantera olika administrativa arbetsuppgifter. Du kommer att vara första kontaktperson på kontoret och den som tar emot besökare, kunder, leveranser och du ser till att alla besökare blir professionellt bemötta och med härlig energi. En stor del av ditt arbete handlar om att skapa trivsel och energi på kontoret, vara tillgänglig för dina kollegor och hjälpa till att introducera nya medarbetare.

Som Office Manager kommer du att arbeta med varierande arbetsuppgifter:

- Förbereda frukost varje morgon, inklusive inköp

- Ta emot och välkomna besökare i receptionen

- Svara på inkommande mail och samtal

- Förbereda konferensrum inför möten

- Hantera felanmälningar, kontakt med städbolag och fastighetsägare

- Ansvara för de allmänna utrymmena och se till att allt är rent och snyggt på kontoret

- Hjälpa till vid introduktion av nya medarbetare så som att boka blommor, ordna access till blippar etc.

VEM ÄR DU?

- Har erfarenhet från serviceyrke och/eller från en liknande roll som denna
- Kan tala och skriva svenska och engelska obehindrat
- Har goda kunskaper i Officepaketet & Outlook

Vi letar efter dig som trivs med att hålla i trådarna, ser till att tillvaron på kontoret flyter på bra och som är med och skapar en inspirerande plats för medarbetarna. Tjänsten passar dig som trivs i en flexibel och varierande roll där du har förmågan att se vad som behöver göras och gillar att ta egna initiativ med hög servicekänsla. Du är även positiv, hjälpsam och har förmågan att göra det lilla extra i vardagen.

VAD ERBJUDER VI?
Som anställd på Bara Posten Bemanning får du en konsultchef som blir ditt bollplank och coach under hela anställningen. Som konsult blir du också en del i vårt konsultnätverk RPB Insights. RPB Insights ger dig utbildning och utveckling i form av föreläsningar, workshops, nätverksträffar och andra sociala tillställningar. Det ger dig också en möjlighet att träffa andra konsulter. Vi erbjuder alla våra konsulter friskvård.

ÖVRIG INFORMATION

- Den här rekryteringsprocessen hanteras av Bara Posten Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Du kommer att vara anställd av oss på Bara Posten Bemanning och blir uthyrd till vår kund.

- Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen.

- Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på rekrytering@rpbemanning.se

OM BARA POSTEN BEMANNING
Bara Posten Bemanning erbjuder bemanning- och rekryteringslösningar med fokus på kontorsnära tjänster såsom reception, kontorsservice, administration samt tjänster inom ekonomiområdet. Bara Posten Bemanning riktar sig till företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga och lösningsorienterade människor.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Bara Posten Bemanning
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 11 januari 2023
  • Ansök senast: 30 juni 2023

Liknande jobb


Receptionist

Receptionist

19 november 2024

19 november 2024

Spontanansökan - Receptionist

19 november 2024