Office Manager till global investmentbank

Arbetsbeskrivning

SNABBFAKTA:

Omfattning: Deltid, 50%
Ort: Stockholm Innerstad
Startdatum: Omgående
Anställningsform: Allmän visstidsanställning

DIN FRAMTIDA ARBETSPLATS:

Vår kund som är en global investmentbank söker en Office Manager som kommer att axla en bred roll med varierande arbetsuppgifter inom administration, personal och fakturering. Om du har som ambition att utvecklas inom ekonomi, personalvetenskap eller dylikt är detta en chans att ta första steget i karriären. Om du dessutom har ett intresse för hållbarhetsfrågor är detta en perfekt tjänst för dig då företaget har stort fokus på hållbarhetsutmaningar.

DIN ROLL:

Som Office Manager kommer du att ha en värdefull och varierande roll i organisationen. Du fokuserar på både operativa och administrativa uppgifter med flera olika kontaktytor. Du kommer bland annat ansvara för:

- Onboarding och offboarding av anställda

- Administrativa uppgifter, såsom inköp, fakturering, kvitto- och posthantering, avtalshantering, beställningar med mera

- Planering och bokning av aktiviteter, event och resor

- Stöttning av både interna- och externa parter så som: kollegor, kunder och samarbetsparter

- En inbjudande kontorsmiljö



VEM ÄR DU?

Du är initiativtagande, kvalitetsorienterad och strukturerad person. Tjänsten passar dig som är affärsinriktad och har ett lösningsorienterat förhållningsätt till dagliga arbetsuppgifter som kommer både ad-hoc och löpande. Vidare är du prestigelös, noggrann och trivs med att ta ägandeskap över dina arbetsuppgifter. Dessutom tror vi att du motiveras av att ha stort ansvar under frihet.

- Tidigare arbetat på liknande arbetsplats, exempelvis advokatfirma, bank eller annat företag som erbjuder professionella tjänster är meriterande

- Du kanske studerar på eftergymnasialnivå, har minst 1 år kvar och studerar inriktning ekonomi, personalvetenskap eller dylikt, alternativt har en annan huvudsaklig sysselsättning på minst 50%

- Har goda kunskaper i svenska och engelska, i tal och skrift

- Har god kunskap i Office-paketet



VAD ERBJUDER VI?

Som anställd på Bara Posten Bemanning får du en konsultchef som blir ditt bollplank och coach under hela anställningen. Som konsult blir du också en del i vårt konsultnätverk RPB Insights. RPB Insights ger dig utbildning och utveckling i form av föreläsningar, workshops, nätverksträffar och andra sociala tillställningar. Det ger dig också en möjlighet att träffa andra konsulter. Vi erbjuder alla våra konsulter friskvård.

ÖVRIG INFORMATION

- Den här rekryteringsprocessen hanteras av Bara Posten Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Du kommer att vara anställd av oss på Bara Posten Bemanning och blir uthyrd till vår kund.


- Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen.


- Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på rekrytering@rpbemanning.se


OM BARA POSTEN BEMANNING

Bara Posten Bemanning erbjuder bemanning- och rekryteringslösningar med fokus på kontorsnära tjänster såsom reception, kontorsservice, administration samt tjänster inom ekonomiområdet. Bara Posten Bemanning riktar sig till företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga och lösningsorienterade människor.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Bara Posten Bemanning
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 11 november 2022
  • Ansök senast: 30 april 2023

Liknande jobb


Personalplanerare

Personalplanerare

14 november 2024

13 november 2024

11 november 2024