Office Manager till globalt bolag inom logistikbranschen

Office Manager till globalt bolag inom logistikbranschen

Arbetsbeskrivning

Vill du vara ansvarig för att utveckla affärer? Vill du vara med och ansvara för att kontoret flyter på som det ska? Har du tidigare erfarenhet inom logistikbranschen och inom sälj? Just nu söker vi en Office Manager, rollen riktar sig mot dig som vill utvecklas och växa tillsammans med bolaget. Om detta låter intressant rekommenderar vi att du läser vidare. 

Om rollen 
Hos vår kund, verksamma inom logistikbranschen, kommer ditt huvudsakliga ansvarsområde vara att utveckla affärer. I rollen kommer du att hantera hela säljprocessen från ax till limpa. I rollen kommer du ha mycket kontakt med potentiella och befintliga kunder samt följa upp under säljprocessen. Du kommer ha helhetsansvaret och ägandeskap för affärsutvecklingen i företaget. Vidare kommer du också att ansvara för att kontoret flyter på som det ska. I ditt dagliga arbete kommer du att ha mycket möten med kunder för att hitta de bästa alternativen. 

Vi söker dig som kan börja omgående med hänsyn till uppsägningstid. Initialt kommer du att få en konsultanställning via Adecco. 

Om dig 
För att lyckas i rollen krävs det att du har minst 5 års arbetslivserfarenhet av att arbeta inom logistikbranschen. Vi söker dig som tidigare har arbetat med supply chain och sälj. Du talar och skriver obehindrat på både svenska och engelska. Vi söker dig som är driven, social, kommunikativ och resultatinriktad. Som person har du en god kommunikativ förmåga att verbalt och skriftligt uttrycka dig på ett professionellt och förtroendeingivande sätt. Du drivs av att bygga nya relationer och är en öppensinnad person.  

Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet för tjänsten.

Om Adecco
Tjänsten tillsätts omgående och rekryteringsarbetet sker därför löpande under ansökningstiden. Som konsult får du en anställning i Adecco Sweden. För rätt person kan konsultuppdragen många gånger leda till erbjudande om anställning direkt hos våra kundföretag. Adecco är en av världens största rekryterings- och bemanningsföretag. I Sverige finns vi på ca 50 orter och har över 5000 anställda. Vår storlek gör att vi har kunder i de flesta olika branscher och en anställning som konsult hos oss leder ofta till att både ditt sociala och professionella kontaktnät växer. Då vi på Adecco samarbetar med många attraktiva företag som anlitar oss för sina personalbehov finns också chans att du erbjuds tjänster som aldrig når den öppna marknaden.

Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare: Elsa Tidblom på Elsa.Tidblom@adecco.se 

Varmt välkommen med din ansökan!

Sökord
Logistik, Logistikkoordinator, Supply Chain Management, Logistics, Supply Chain, Säljchef, Försäljningschef, Office Manager, Sales Manager, management, business development, business developer, national sales, nam, kam, key account manager

Kontaktpersoner på detta företaget

Tove Östberg

Leila Mekidiche
08-598 981 58
Per Östman
0736847137
Lovisa Kvam
0859898002
Sandra Jonsson
08-598 980 22
Annmarie Lund

Linda Josephson
08-598 980 00
Lena Wassen
0736847486
Zandra Briseid
08-59898006
Mary Cairns
0736847147

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Adecco Sweden AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 20 oktober 2022
  • Ansök senast: 19 november 2022

Besöksadress

Kungsgatan 60
None

Postadress

Kungsgatan 60
STOCKHOLM, 10224

Liknande jobb


Säljchef

27 november 2024

Försäljnings och driftkonsult

Försäljnings och driftkonsult

26 november 2024

25 november 2024