Office Manager till globalt techbolag

Office Manager till globalt techbolag

Arbetsbeskrivning

Nu söker vi en Office Manager med känsla för service för konsultuppdrag på 50%. Som konsult hos oss och som Office Manager får du möjlighet till konkurrenskraftiga erfarenheter att sätta på ditt CV. Samtidigt som du fortsätter att utvecklas inom ditt kompetensområde! Dessutom får du möjlighet att bygga upp ditt professionella nätverk och skapa värdefulla kontakter.

Om tjänsten
Inom uppdraget kommer du bland annat att: 

• Ansvara för möten – kallelser, agendor, insamling av presentationsmaterial, protokoll, uppföljning actions i Asana
• Hantera löpande administration, bla reseutgifter och resebokningar
• Insamling och sammanställning av information till t.ex. prognoser och KPI-rapporter
• Organisera interna events och stötta med administration för externa mässor och liknande
• Uppdatering av intranät
• Inköp av kontorsmaterial/köksrelaterade produkter
• Ansvarig för mailboxar

Vanliga arbetsuppgifter innefattar:

• Att vara kundföretagets ansikte utåt, visa besökare tillrätta och svara på frågor om företaget
• Kontorsadministration
• Boka möteslokaler
• Svara på inkommande samtal och koppla dessa vidare till rätt person

Om dig
För att trivas i den här rollen bör du vara en person som är nyfiken och service minded. Du är flexibel och prestigelös i ditt arbetssätt och har lätt för att hantera olika människor. Du förstår vikten av att stötta, hjälpa och supporter, samtidigt som att du är ansiktet utåt för det företag som du arbetar hos.

Är du även en person som är utåtriktad och trivs med att arbeta i en social och framträdande roll kommer du att trivas i den här rollen!

Önskade kvalifikationer

• Tidigare erfarenhet av att arbeta med liknande arbetsuppgifter och trivs med att arbeta inom serviceområdet
• En god känsla för service och kundbemötande
• Van vid att använda dator och MS office som arbetsverktyg
• Mycket goda kunskaper i svenska språket, tal som skrift
• Goda kunskaper i engelska språket

Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet.

Om anställningen
Uppdraget är förlagt på 50%. 

Som konsult får du en anställning i Adecco Sweden.

För rätt person kan konsultuppdragen många gånger leda till erbjudande om anställning direkt hos våra kundföretag.

Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag. I Sverige finns vi på ca 50 orter och har 5000 anställda. Vår storlek gör att vi har kunder i de flesta olika branscher och en anställning som konsult hos oss leder ofta till att både ditt sociala och professionella kontaktnät växer. Då vi på Adecco samarbetar med många attraktiva företag som anlitar oss för sina personalbehov finns också chans att du erbjuds tjänster som aldrig når den öppna marknaden.

Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare:

Sima Bahho via Sima.Bahho@adecco.se

Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via info@adecco.se

Välkommen med din ansökan!

Sökord

Receptionist, reception, service, administration, Göteborg, Kungsbacka, Borås, Adecco

Kontaktpersoner på detta företaget

Tove Östberg

Leila Mekidiche
08-598 981 58
Per Östman
0736847137
Lovisa Kvam
0859898002
Sandra Jonsson
08-598 980 22
Annmarie Lund

Linda Josephson
08-598 980 00
Lena Wassen
0736847486
Zandra Briseid
08-59898006
Mary Cairns
0736847147

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Adecco Sweden AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 20 oktober 2022
  • Ansök senast: 24 oktober 2022

Besöksadress

Kungsgatan 60
None

Postadress

Kungsgatan 60
STOCKHOLM, 10224

Liknande jobb


Parkering Malmö söker HR-administratör

Parkering Malmö söker HR-administratör

22 november 2024

People & Office coordinator

People & Office coordinator

21 november 2024

18 november 2024