OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Arbetsbeskrivning
Vi söker nu för kunds räkning en Office manager till ett mycket trevligt företag i centrala Göteborg. Kontoret präglas av en riktigt härlig atmosfär och en lättsam stämning. I rollen så ingår flertalet spännande och roliga arbetsuppgifter så som:
• Ansvar för att kontoret ser trevligt och inbjudande ut
• Beställa kontorsmaterial
• Ta emot besökare & paket
• Administrativt stöd
• Matbeställningar
• Onboarding
Detta är en konsultanställnig med start omgående som sträcker sig till minst 6 månader framåt med chans till förlängning. Vill du bli en del av ett varmt, kompetent och trevligt team där du dessutom får växa och utvecklas i din roll tar jag med glädje emot din ansökan!
Vem söker vi till denna roliga roll?
Vi ser att du som söker har tidigare erfarenhet av en serviceroll, där det är mycket meriterande om du arbetat som receptionist eller kontorsansvarig. Som person är du positiv, prestigelös och har ett genuint intresse för service med allt vad det innebär! För dig är ingen arbetsuppgift för stor eller liten utan du hjälper gärna till där det behövs på kontoret. Vidare så tror vi att du som söker är lyhörd, social, initiativtagande och sprider glädje och en härlig energi omkring dig.
Du erbjuds
Du erbjuds en bred roll som Office manager i fina lokaler i Göteborg. Tjänsten är ett konsultuppdrag med start omgående som sträcker sig till minst 6 månader framåt med chans till förlängning. Vid frågor gällande tjänsten är du varmt välkommen att kontakta Julia Järvholm på julia.jarvholm@jurek.se. Välkommen med din ansökan via www.jurek.se.
Kontaktpersoner på detta företaget
Malin Sjöström
0709-721470
Susanna Filipsson
Rakel Jarl
Caroline Frödén
0766 33 14 44
Jenny Larsson
Ulriikka Uittomäki
Berivan Mohammed
Malin Alexandersson
Thomas Eklöf
Rakel Jarl
070-972 13 52