Office Manager till innovativa Proptech Huben AGV!

Office Manager till innovativa Proptech Huben AGV!

Arbetsbeskrivning

Är du en utåtriktad och nyfiken do'er med en passion för god service? Lockas du av att arbeta i en innovativ och entreprenöriell miljö i framkanten av proptech-branschen? Då kan denna roll som Office Manager till AGV vara något för dig! Med sin unika affärsidé för företag i skärningspunkten mellan fastighets- och techbranschen kan AGV's hub bli din fästning att göra till din alldeles egen. Sök idag, vi arbetar med löpande urval!

OM TJÄNSTEN
AGV driver ett livfullt co-working-space med några av Sveriges främsta proptechaktörer som hyresgäster och några av Sveriges största fastighetsbolag som partners. De är ett inspirerande och unikt kontor i hjärtat av Östermalm i Stockholm där teamet i dagsläget består av 3 heltidsanställda medarbetarbetare och 2 aktiva medgrundare.

AGV är en familjär arbetsplats där goda utvecklingsmöjlighet finns och de ser gärna att du har ambitioner att växa med bolaget.

ARBETSUPPGIFTER
I rollen som Office Manager kommer du vara AGV's ansikte utåt och förväntas nätverka, koordinera och göra det lilla extra för samarbetspartners, investerare och hyresgäster i kontorshotellet, dvs vara hubbens spindel i nätet. Ingen dag kommer vara den andra lik och det är viktigt att du trivs i ett högt tempo.

Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer vara att:


* Driva sociala medier.
* Koordinera och planera inför events.
* Se över bolagets rutiner och ta initiativ för att utveckla dem.
* Ansvara för att allt på kontorshotellet är i toppskick och koordinera underleverantörer såsom städare, IT-konsulter och cateringbolag.
* Bemöta gäster i receptionen, hantera inkommande post och sköta diverse administrativa uppgifter.


VI SÖKER DIG SOM
- Har någon typ av arbetslivserfarenhet ifrån ett serviceyrke, och verkligen brinner för att ge kunder bästa möjliga bemötande.
- Har mycket goda kunskaper inom svenska och engelska, både i tal och skrift.

Det är meriterande om du:


* Har någon tidigare erfarenhet, antingen ifrån arbetsliv eller studier, inom eventplanering, koordinering, sociala medier, projektledning eller motsvarande.
* Har arbetat i en administrativ roll.


För att både trivas och lyckas i rollen krävs det att du som person brinner för god service, är nyfiken och utåtriktad. Du har intresse för att lära dig mer om och nätverka med AGV's kunder för att kunna ge dem ett så bra bemötande som möjligt. Du lockas av tanken att jobba i entreprenöriella miljöer och är inte rädd för att visa framfötterna. Du vill jobba på ett företag där det händer mycket, och håller struktur i ditt arbete även när saker ibland sker i ett snabbt tempo.

I denna rekryteringsprocess lägger vi stor vikt vid personliga egenskaper och intresse. Vi ser därför vidare att du är:


* Nätverkande
* Kvalitetsmedveten
* Serviceinriktad
* Strukturerad


Övrig information:


* Start: Omgående
* Omfattning: Heltid
* Placering: Östermalmstorg, Stockholm


Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kundens önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.

INFORMATION OM FÖRETAGET
Läs mer om AGV och deras framgångsresa här.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 17 februari 2023
  • Ansök senast: 17 mars 2023

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


Extrajobb som receptionist i Göteborg

Extrajobb som receptionist i Göteborg

30 september 2024

Office Coordinator till globalt företag

30 september 2024

Receptionist

28 september 2024

27 september 2024