Office Manager till innovativt bolag inom affärsutveckling

Arbetsbeskrivning

Vem söker vi? Perido söker en Office Manager till vår kund, ett internationellt företag som hjälper andra företag till ökad lönsamhet med en unik egenutvecklad programvara. Som Office Manager arbetar du främst med internservice för att förgylla arbetsmiljön för de anställda samt externservice för att företagets besökare ska få ett utmärkt bemötande. Tjänsten är placerad i centrala Stockholm med fint läge i anrika lokaler.

Vad innebär rollen? I rollen som Office Manager har du friheten att på egen hand se utvecklingspotential i arbetsmiljön och genomföra förändringar för att förverkliga dina visioner. Känns kontoret opersonligt? Köp blommor och pynta. Plockar inte dina kollegor undan efter sig? Be dem att förändra på det. AW på kontoret? Planera och beställ mat. Du bokar resor, tar emot besökare, har kontakt med städföretag och leverantörer samt är kontorets inköpsansvarig. När nya medarbetare anställs på företaget är det du som förbereder med behörigheter och verktyg samt sträcker ut en välkomnande hand. Utöver detta får du följa med på företagets olika resor. Bara fantasin sätter gränserna – här är det du som har kommando!

Vem är du? Som du kanske redan har förstått vill vi ha dig som är initiativtagande! Du ser förbättringspotential, har ett öga för detaljer och tycker om att pyssla och fixa för att skapa en trevlig arbetsmiljö. Du har koll på det som händer runtomkring dig och sprider gärna positivitet och energi till dina kollegor. Vi ser att du har erfarenhet av ett arbete där du fått använda din serviceförmåga. Din känsla för service sträcker sig ända ut i fingerspetsarna och du är inte rädd för att hugga i där det behövs!

Om du känner dig som den initiativtagande stjärna vi söker – tveka inte att söka!

Kravprofil

• Gymnasial utbildning
• Erfarenhet av arbete inom service
• Du uttrycker dig mycket väl i tal och skrift

Meriterande

• Erfarenhet av arbete i en reception eller som Office Manager

Omfattning och tillträde

Heltid, tillsvidare. Tillträde enligt överenskommelse.

Ansökan

Ansökan görs via vår hemsida. Vid första kontakten med ansvarig rekryterare hos oss får du mer information om kundföretaget och tjänsten. Så länge annonsen finns på vår hemsida är tjänsten sökbar.


Är du ett positivt energiknippe? Brukar andra ta hjälp av dig när det är något som ska anordnas, organiseras eller fixas? Vill du ha fria tyglar att förverkliga dina idéer och visioner? Vi söker en Office Manager med det rätta drivet för att passa hos vår kund!

Perido är ett konsult- och rekryteringsföretag inom tjänstemannasektorn, som vuxit stadigt sedan starten 2003. Vår vision är att alla ska trivas och vara engagerade på jobbet. Detta inkluderar våra medarbetare, våra kunder och våra konsulter – något som syns i hög konsultnöjdhet i interna undersökningar år efter år. Vi består idag av 70 medarbetare internt och över 700 konsulter på uppdrag över hela landet. Våra uppdrag finns inom många olika branscher på allt ifrån storbanker, multinationella IT-bolag, världsledande telecomföretag, hälsoorganisationer, statliga myndigheter och mindre privata företag. För att måna om en trygg och säker arbetsmiljö är vi anslutna till kollektivavtal. Om du har någon akut fråga kan du mejla vår frågemejl, du får svar inom 24 timmar på vardagar. Ange tjänstens referensnummer 30589 i ämnesraden.

Kontakt
Frågor: fraga@perido.se
Hemsida: www.perido.se

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Perido AB
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Publicerat: 22 november 2018

Besöksadress

Katarinavägen 15
Stockholm

Postadress

Katarinav 15, 8 tr
STOCKHOLM, 11645

Liknande jobb


30 november 2024

29 november 2024

29 november 2024