Office Manager till innovativt FinTech-bolag i hjärtat av Stockholm!

Office Manager till innovativt FinTech-bolag i hjärtat av Stockholm!

Arbetsbeskrivning

Jobbify är en jobbplattform för vassa kandidater.
För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen:

I den här Office Manager-rollen får du en central roll i ett dynamiskt FinTech-investeringsekosystem, där du stöttar tre spännande bolag inom samma investeringsportfölj. Det här är en fantastisk möjlighet för dig som vill växa, ta mer ansvar över tid och utvecklas inom en bransch i ständig förändring. Du kommer bli del av en dynamisk arbetsmiljö där ingen dag är den andra lik – perfekt för dig som trivs i en varierad och föränderlig roll! Vi söker dig som kan börja omgående och snabbt komma in i rollen.

Arbetsbeskrivning
Du kommer att spela en nyckelroll i att skapa en trivsam och professionell miljö där både medarbetare och besökare känner sig välkomna.

Under dina arbetsdagar kommer du att:

Säkerställa att kontoret alltid är i toppskick och speglar varumärket och kulturen.

Hantera dagliga rutiner som håller kontoret organiserat, säkert och fullt funktionellt.

Skapa och upprätthålla starka relationer med leverantörer för att säkerställa smidiga leveranser av allt från kontorsmaterial till IT-utrustning.

Ge grundläggande IT-support och se till att tekniken alltid fungerar som den ska.

Stötta ledningen för de tre bolagen med diverse administrativa uppgifter.


Kvalifikationer och egenskaper
Du har några års erfarenhet av Office Management eller liknande arbete, gärna från en snabbföränderlig miljö. Du är flytande i både svenska och engelska, har en grundläggande förståelse för IT-system och gillar att lösa problem. Vi tror att du är proaktiv, flexibel och har en naturlig förmåga att hålla många bollar i luften. Dessutom är du social och älskar att bidra till en positiv och inspirerande arbetsmiljö.

Om Amendo
Amendo är en av Sveriges ledande aktörer inom rekrytering och konsultuthyrning med en tydlig inriktning mot ekonomi, bank, finans, försäkring, HR och kommunikation. Vi är ett expansivt bolag med kontor i centrala Stockholm, Göteborg, Malmö, Sundsvall och Luleå med verksamhet i hela Sverige. Följ oss gärna på Linkedin, Instagram, Facebook och TikTok!

Amendo är en del av Amendo Group och har arbetat med kompetensförsörjning sedan 2001. Tillsammans med våra systerbolag Lagotto Executive Search & Interim och Amendo Tech utvecklar vi världen med kompetens, idag och i framtiden.

Frågor och kontakt
Vid frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Talent Recruitment Manager Helena Persson på helena.persson@amendo.se. Då vi söker någon som kan börja omgående kommer vi att träffa kandidater löpande och tjänsten kommer att tillsättas så fort vi har hittat rätt person. Så är du intresserad, sök idag! Vi ser fram emot din ansökan!

#LI-HP1

#administration

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Meet a Groups kund
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 20 augusti 2024
  • Ansök senast: 1 september 2024

Liknande jobb


22 november 2024