OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
SNABBFAKTA:
Omfattning: Heltid
Arbetstider: kl.08:00 - 17:00
Ort: Stockholm
Startdatum: Omgående
Anställningsform: Visstid
DIN FRAMTIDA ARBETSPLATS:
Nu söker vi en serviceinriktad och driven Office Manager till vår kund som är ett investmentbolag med "Shared services" funktion för bolag som inriktar sig inom fastigheter och investeringar. Vår kund erbjuder en fantastisk arbetsmiljö där gruppen jobbar nära varandra och skapar trygghet för varandra. Det sprids glädje, passion, personlighet, professionalitet och gemenskap.
DIN ROLL:
Som Office Manager kommer du att ansvara för den dagliga driften av kontoret. Du kommer att arbeta med koordinerande och administrativa uppgifter och ansvara för att kontoret ser snyggt och professionellt ut. Tjänsten är på heltid och du arbetar måndag - fredag mellan kl. 08:00 - 17:00.
Några av dina arbetsuppgifter:
Välkomna gäster och förbereda mötesrum
Beställa kontorsmaterial, lunch & fika
Post- och budhantering
Kontakt med leverantörer och samarbetspartners
Hjälpa till att samordna events, restaurangbesök och andra aktiviteter
Behjälplig till anställda - köpa luncher/fika vid behov
Hjälpa till med arkivering och inventarieregister
Uppdatera bolagens månadskostnader (5 bolag)
Ansvara för onboarding av ny personal
Diverse sekreteraruppgifter
Ekonomirelaterade uppgifter vid behov, rapportera till VD assistenten
Som Office Manager kommer du att arbeta för att säkerställa bästa service till kunderna. Du kommer att vara en viktig stöttepelare till hela företaget. Rollen kommer innebära ett stort eget ansvar och proaktivt jobb för att skapa förbättringar för kontorsmiljön och trivsel på kontoret.
VEM ÄR DU?
Du är en positiv och serviceinriktad person som har öga för detaljer. För att lyckas i rollen tror vi att du är initiativtagande, noggrann och lösningsorienterad samt flexibel, har förmågan att hantera flera uppgifter parallellt. Vidare är du ett socialt geni som trivs i en öppen och fartfylld miljö där alla samarbetar och tar hjälp av varandra. Det är viktigt att du brinner för att leverera service i världsklass och alltid har viljan att ge det lilla extra med ett leende på läpparna.
Vi ser gärna att du:
Har tidigare har erfarenhet av kontorsservice och liknande arbetsuppgifter
Kan uttrycka sig väl på svenska och engelska i både tal och skrift
Har mycket goda kunskaper i Excell samt hela Officepaketet
Är IT-kunnig
VAD ERBJUDER VI?
Som anställd på Ryska Posten Bemanning får du en konsultchef som blir ditt bollplank och coach under hela anställningen. Som konsult blir du också en del i vårt konsultnätverk RPB Insights. RPB Insights ger dig utbildning och utveckling i form av föreläsningar, workshops, nätverksträffar och andra sociala tillställningar. Det ger dig också en möjlighet att träffa andra konsulter. Vi erbjuder alla våra konsulter friskvård.
ÖVRIG INFORMATION
- Den här rekryteringsprocessen hanteras av Ryska Posten Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Du kommer att vara anställd av oss på Ryska Posten Bemanning och blir uthyrd till vår kund.
- Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen.
- Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på rekrytering@rpbemanning.se
OM RYSKA POSTEN BEMANNING
Ryska Posten Bemanning erbjuder bemanning- och rekryteringslösningar med fokus på kontorsnära tjänster såsom reception, kontorsservice, administration samt tjänster inom ekonomiområdet. Ryska Posten Bemanning riktar sig till företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga och lösningsorienterade människor.
Kontaktpersoner på detta företaget
Sandra Bäckman
Marlen Plånborg
Matilda Örtenmark Nilsson
Svante Larsson
Rakel Lilja
Matilda Dahlin
Gabriela Montenegro
08 518 072 04
Emma Unger
Oscar Almgren
Gabriela Montenegro
08 518 072 04