Office Manager till IT-bolag

Office Manager till IT-bolag

Arbetsbeskrivning

Om tjänsten
Tycker du om att skapa trivsel genom bra service och att ansvara för arbetsmiljön på kontoret? Är du samtidigt en person som alltid ligger steget före, gillar att hålla events och får energi av många sociala kontakter? Då har vi ditt nästa steg i karriären! Vi söker just nu en Office Manager till ett stort och prisbelönt IT-bolag i Stockholm city. Företaget är i framkant i sin bransch och håller många olika slags events året runt.

Tjänsten är på heltid och tills vidare. Du kommer att arbeta på plats i deras fina lokaler centralt i Stockholm.


Dina arbetsuppgifter
- Avtalsansvarig för samtliga kontor och leverantörer
- Central hantering av inköp
- Samordning av storstädning på kontoren med städbolag
- Kontakt med fastighetsförvaltare
- Ansvara för att alla kontorsytor är i representativt skick
- Ansvarig för en professionell upplevelse på kontoret och trevligt bemötande av gäster
- Administrativa sysslor såsom: posthantering, nyckelhantering mfl.
- Hantering av fakturor, post och paket.
- Beställa mat och fika till möten
- Hantera hotellbokningar
- Skapa nyckelbrickor till nyanställda
- Se över skåp/tilldela skåp till nyanställda
- Ansvarig för kontorsmaterial
- Beställa blommor till medarbetare
- Verka för best practice och samarbete med övriga kontor
- Proaktivt koordinera, inspirera, coacha och säkerställa genomförande av event och aktiviteter


Din profil
Vi söker dig som alltid är vaksam för att hantera alla möjliga olika situationer som kan uppstå på ett kontor. För att klara av rollen behöver du ha ett strukturerat arbetssätt, vara duktig på att prioritera och kunna utföra olika arbetsuppgifter parallellt. Du är självgående, tar egna initiativ och hugger in där det behövs. Vi tror även att du känner igen dig i följande kvalifikationer:

• Erfarenhet av administrativt arbete
• Erfarenhet av att ordna events
• God kunskap inom Office-paketet
• Självgående
• Prestigelös
• Flexibel
• Initiativtagande
• Flytande i svenska i tal och skrift och goda kunskaper i engelska i tal och skrift


Om företaget
Företaget du kommer att arbeta hos är ett IT-konsultbolag som är beläget runt om i landet med huvudkontor i Stockholm. Kulturen präglas av kundfokus, entreprenörskap, lärande och ständig utveckling. De arbetar för en stark gemenskap genom events, föreläsningar, träningsaktiviteter och utbildningar tillsammans.

Om oss
Recruitive är en tjänsteleverantör inom rekrytering och bemanning med ett heltäckande erbjudande inom tjänstemannasektorn i Stockholm, Göteborg, Borås, Eskilstuna, Örebro och Västerås.

Vi är ett auktoriserat Bemanning- & Rekryteringsföretag och har kollektivavtal med Unionen och Akademikerförbundet. Alla våra anställda erbjuds friskvårdsbidrag, företagshälsovård och AW varje månad. Som anställd på Recruitive får du även en konsultchef som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Konsultchefen har som uppgift att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll och säkerställa att du trivs på din arbetsplats.

Vi rekryterar morgondagens kunder och tar din personlighet på allvar! Vi är därför alltid på jakt efter nya medarbetare som vill till ett spännande företag med personalen i första rummet!

Kontaktpersoner på detta företaget

Simon Egelius

Simon Egelius

Linnea Månsson

Christian Gerdén

Christian Gerdén

Mikael Jofalk

Mikael Jofalk
0703699869
Emelie Willman

Emelie Willman

Jacob Tormod

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Recruitive AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 1 mars 2023
  • Ansök senast: 19 mars 2023

Besöksadress

Klarabergsviadukten 63, Stockholm
None

Postadress

Klarabergsviadukten 63
Stockholm, 10123

Liknande jobb


Extrajobb som receptionist i Göteborg

Extrajobb som receptionist i Göteborg

30 september 2024

Office Coordinator till globalt företag

30 september 2024

Receptionist

28 september 2024

27 september 2024