Office Manager till kommande uppdrag

Office Manager till kommande uppdrag

Arbetsbeskrivning

Office Manager för kommande uppdrag
Vi söker dig som vill arbeta som Office Manager för kommande uppdrag. Vi behöver någon som kan hjälpa till att hålla våra kunders arbetsplatser effektiva och välorganiserade. Du kommer att spela en viktig roll i att stödja våra kunder och se till att allt löper smidigt på deras kontor.
Vi söker dig som har erfarenhet av liknande roll och som är bekant med att använda teknik och digitala verktyg för att underlätta administrationen på kontoret. Du bör också vara en självgående person som kan ta initiativ och hantera flera uppgifter samtidigt. Som Office Manager kommer du att ha ansvar för en rad olika uppgifter, inklusive hantering av möten, resor och kommunikation med kunder och samarbetspartners. Du kommer också att ansvara för att upprätta rapporter och presentationer, föra notat på möten, hantering av inköp och leveranser samt andra administrativa uppgifter som behövs på kontoret.

Vem är du?

För att lyckas i rollen behöver du ha flytande kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift. Som Office Manager kommer du att behöva kommunicera med både svenska och engelsktalande kunder och samarbetspartners på daglig basis, så det är viktigt att du kan kommunicera effektivt på båda språken. Du har även goda kunskaper i Officepaketet.
Om du är en driven och organiserad person och vill göra en verklig skillnad på olika arbetsplatser, tveka inte att ansöka till oss idag!

Din intresseanmälan
På Jurek träffar vi kandidater proaktivt och vill därför gärna komma i kontakt med dig som är intresserad av att ta nästa steg i karriären som Office Manager. Vi söker efter personer för både kortare och längre uppdrag och som helst finns tillgängliga omgående. Som konsult hos oss får chans att lära dig om olika branscher och organisationer. Du kommer att vara anställd i Jureks uthyrningsverksamhet och vara stationerad ute hos vår kund i Stockholmsområdet. Vi på Jurek erbjuder marknadsmässiga löner och förmåner. Som konsult har du en engagerad konsultchef som följer upp att du trivs, utvecklas men som också finns tillgänglig för coaching när du vill gå vidare till nästa steg i din karriär. Vid frågor kring uppdrag och vår verksamhet är du varmt välkommen att kontakta konsultchef Felicia Pettersson på felicia.pettersson@jurek.se.
Vi intervjuar löpande, du är välkommen med din ansökan redan idag! Vi tar inte emot ansökningar via e-post.

Om Jurek rekrytering och bemanning
Jurek Rekrytering & Bemanning är ett starkt växande företag med fokus på flexibla och kundanpassande rekryterings- och bemanningslösningar. Genom vårt nytänkande och entreprenöriella arbetssätt är vi unika i Sverige idag. Våra uppdrag är främst inom juridik, ekonomi, Life Science, HR, administration samt marknad och management. När du skickar in din intresseanmälan för nya uppdrag eller tjänster nedan, hamnar du i vårt nätverk och kan matchas med konsultuppdrag eller fasta tjänster.

Alla aktuella tjänster/uppdrag – följ oss gärna på vår hemsida www.jurek.se och på LinkedIn.

Artiklar i detta ämnet

  1. Faran i fuktskadade hus

Kontaktpersoner på detta företaget

Malin Sjöström
0709-721470
Susanna Filipsson

Rakel Jarl

Caroline Frödén
0766 33 14 44
Jenny Larsson

Ulriikka Uittomäki

Berivan Mohammed

Malin Alexandersson

Thomas Eklöf

Rakel Jarl
070-972 13 52

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Jurek Rekrytering & Bemanning AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 19 april 2023
  • Ansök senast: 19 maj 2023

Besöksadress

Biblioteksgatan 11, Stockholm
None

Postadress

Biblioteksgatan 11
Stockholm, 11146

Liknande jobb


Kommersiell förvaltare

Kommersiell förvaltare

25 november 2024

Underhållsansvarig

Underhållsansvarig

24 november 2024