Office Manager till konsultbolag

Arbetsbeskrivning

SNABBFAKTA:

Omfattning: Heltid
Arbetstider: 8-17
Ort: Centrala Stockholm
Startdatum: Omgående

DIN FRAMTIDA ARBETSPLATS ÄR:

Ett konsultbolag som hjälper företag inom arbetsplatsrelaterad rådgivning så som lokal och fastighet.

HUR SER EN VANLIG DAG UT?/DIN ROLL:

Som Office Manager kommer du att ha huvudansvar över kontoret. Du ingår i teamet för affärsstöd där övriga kollegor arbetar med marknad, ekonomi, sälj och HR. Med dina kollegor i ditt team kommer du kunna bolla idéer och arbetsuppgifter. Du sitter i fina lokaler på Norr Mälarstrand. Detta är en långsiktig tjänst med möjlighet till en tillsvidareanställning.

Arbetsuppgifter:

- Välkomna besökare
- Ansvara för beställningar av exempelvis mat och kontorsmaterial
- Ansvar för kontakt med leverantörer/samarbetspartners
- Hantera växel och telefoni
- Posthantering
- Fixa event
- Boka konferenser och resor



VEM ÄR DU?

Du älskar att bemöta människor och har en mycket god servicekänsla. Du gillar att ta ansvar och egna initiativ för att hålla kontoret i topp skick.

Viktigt för tjänsten:

- Gymnasial utbildning

- Tidigare erfarenhet av service

- Talar och skriver obehindrat på svenska

- Mycket goda kunskaper i engelska

- Mycket god datorvana

Meriterande:

- Arbetat som receptionist

VAD ERBJUDER VI?

Som anställd på Bara Posten Bemanning får du en konsultchef som blir ditt bollplank och coach under hela anställningen. Som konsult blir du också en del i vårt konsultnätverk RPB Insights. RPB Insights ger dig utbildning och utveckling i form av föreläsningar, workshops, nätverksträffar och andra sociala tillställningar. Det ger dig också en möjlighet att träffa andra konsulter. Vi erbjuder alla våra konsulter friskvård.

ÖVRIG INFORMATION

- Den här rekryteringsprocessen hanteras av Bara Posten Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Du kommer att vara anställd av oss på Ryska Posten Bemanning och blir uthyrd till vår kund.


- Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen.


- Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på rekrytering@rpbemanning.se


OM BARA POSTEN BEMANNING

Bara Posten Bemanning erbjuder bemanning- och rekryteringslösningar med fokus på kontorsnära tjänster såsom reception, kontorsservice, administration samt tjänster inom ekonomiområdet. Bara Posten Bemanning riktar sig till företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga och lösningsorienterade människor.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Bara Posten Bemanning
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 15 augusti 2022
  • Ansök senast: 1 februari 2023

Liknande jobb


Office Manager till Norvestor

Office Manager till Norvestor

20 december 2024