OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Kreate är en framstående entreprenör inom tung anläggning och bergbyggnation, känt för att leverera stora och komplexa projekt runt om i Sverige. Med en stark tillväxtambition framöver söker vi nu en engagerad Office Manager till deras kontor i Årsta!
OM TJÄNSTEN
Som Office Manager kommer du ha en bred roll där du är ansvarig för att lösa både praktiska och administrativa arbetsuppgifter. Du kommer vara ytterst ansvarig för kontoret där 6-10 medarbetare arbetar från tid till annan. Du kommer i rollen främst se till kontorets drift och företagets diverse praktiska uppgifter, därutöver kommer du stötta i administrativa arbetsuppgifter såsom bilparken, tidredovisning, leverantörsfakturor, kundfakturor och ut- och inbetalningar. För att trivas i tjänsten krävs det att du är prestigelös och gillar att ta ansvar för arbetsuppgifter högt som lågt.
Du erbjuds:
Tjänsten som Office Manager är till följd av ett föräldrarvikariat och förväntas pågå drygt ett år. Du kommer bli anställd som konsult via Academic Work och arbeta hos Kreate. Kreate drivs av deras värderingar: hederlighet, företagsamhet, mänsklighet och enkelhet. Här får du möjlighet att utmana dig själv, ta ansvar samt påverka din karriär. Som medarbetare hos Kreate erbjuds du kontinuerlig utbildning och möjligheter till vidareutveckling.
ARBETSUPPGIFTER
Arbetsuppgifter
* Hantera allmänna administrativa uppgifter som att besvara telefonsamtal, hantera e-postkorrespondens, posthantering, arkivering och dokumenthantering.
* Beställa kontorsmaterial, onboarda nya medarbetare, välkomna besökare i receptionen
* Säkerhetställa att kontorsmiljön är trivsam för alla anställda genom att exempelvis se till att det finns kaffe, att kontoret ser inbjudande ut, etc
* Hantera fakturor och utlägg, granska tidrapporter, öppna nya leverantörer, kontera fakturor i Fortnox
* Vara kontaktperson för kunder och leverantörer när det gäller administrativa frågor
* Ansvara för att sociala medier och hemsida hålls uppdaterade
* Effektivisera processer kopplat till kontoret och verksamheten
VI SÖKER DIG SOM
- Har en avslutad gymnasieexamen med inriktning ekonomi
- Har arbetat i en serviceinriktad roll tidigare
- Har erfarenhet av att arbeta administrativt
- Har goda kunskaper i både engelska och svenska då bägge språken används i det dagliga arbetet
Det är meriterande om du har
- Arbetat i en liknande roll tidigare
I den här rekryteringsprocessen kommer vi lägga stor vikt vid dina personliga egenskaper.
För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper:
- Initativtagande
- Serviceinrikad
- Självgående
Som Office Manager blir du en nyckelperson på Kreates kontor. För att trivas i rollen krävs det att du har en förmåga att organisera, ta ansvar och arbeta självständigt. Vidare är du lyhörd, kommunikativ och har en proaktiv och prestigelös inställning.
Vår rekryteringsprocess
Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.
Vi tillämpar löpande urval och annonsen kan därmed komma att tas ned innan sista ansökningsdag om det är så att vi har gått vidare till urvals- och intervjufas. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.
Kontaktpersoner på detta företaget
Sara Frykedal
Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén
Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd
Konsultchef Catrin Laudon
Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon
Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231