Office Manager till kund i centrala Stockholm

Office Manager till kund i centrala Stockholm

Arbetsbeskrivning

Meet a Student är en jobbplattform för juniora talanger.
För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen:
SNABBFAKTA
Omfattning: Heltid
Arbetstider: kl. 08.00-17.00
Ort: Stockholm
Startdatum: Omgående
Anställningsform: Särskild visstidsanställning



DIN FRAMTIDA ARBETSPLATS

Vi söker nu efter en erfaren Office Manager till en av våra kunder i centrala Stockholm.

DINA ARBETSUPPGIFTER SOM OFFICE MANAGER

Välkomna externa besökare och medarbetare

Hålla ordning på kontoret

Hantera bud- och post

Svara i telefon och växel

Scanning, kopiering, utskrifter

Beställning och påfyllning av kontorsmaterial och mat

Frukt- och frukostbeställningar

Hantera blommor på kontoret

Avtal och omförhandling av avtal som är kontorsrelaterade

Hantera kontorets resebokningar samt rapportering av statistik kring resebokningar

Bokning och koordinering av konferenser, middagar & aktiviteter

Kalenderhantering

Kontaktperson för externa leverantörer

Fakturahantering, attest

Kvittoredovisning

Skicka ut pressinformation, korrekturläsning

Boka kurser, seminarium och utbildningar

Hantera friskvård för medarbetare

Nyckelhantering

Administrera kontorets telefoni (abonnemang mm)

Onboarding/offboarding av medarbetare

Avtalshantering för fysiska avtal


Som Office Manager är ditt huvudfokus dina medarbetare, externa besökare och kontoret. Du är den som ser till att allt på kontoret flyter på, att medarbetarna mår bra och att alla som kommer i kontakt med företaget får service i världsklass! Företaget har konferenser en gång i kvartalet vilket kommer innebära resor för dig utanför Sverige.

VEM ÄR DU? 

För dig är det viktigt att människor runtomkring dig trivs och mår bra. Du är en glädjespridare som tar stort ansvar och alltid vill göra det lilla extra för besökare och dina medarbetare. Du är en glädjespridare som tar stort ansvar och alltid vill göra det lilla extra. Du tar initiativ till förbättringar på kontoret och strävar alltid efter att utveckla din roll och kontorets arbetsmiljö.

Du som söker uppfyller nedan krav:

Har erfarenhet från en liknande roll

Talar och skriver obehindrat på svenska

Kan kommunicera på engelska via tal och skrift

Avslutad gymnasieutbildning

Har möjlighet att åka på resor utanför Sverige

Goda kunskaper i Office-paketet


Det är meriterande om du arbetat med enklare ekonomiassistentuppgifter tidigare.

VAD ERBJUDER VI?

Som anställd på Inte Bara Post Bemanning får du en konsultchef som blir ditt bollplank och coach under hela anställningen. Som konsult blir du också en del i vårt konsultnätverk RPB Insights. RPB Insights ger dig utbildning och utveckling i form av föreläsningar, workshops, nätverksträffar och andra sociala tillställningar. Det ger dig också en möjlighet att träffa andra konsulter. Vi erbjuder alla våra konsulter friskvård.

ÖVRIG INFORMATION

Den här rekryteringsprocessen hanteras av Inte Bara Post Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Du kommer att vara anställd av oss på Inte Bara Post Bemanning och blir uthyrd till vår kund.

Sök tjänsten genom att klicka på Skicka ansökan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.

Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på rekrytering@rpbemanning.se. Skriv vilken tjänst det gäller i ditt mail och länka gärna till annonsen.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Meet a Groups kund
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 2 juli 2024
  • Ansök senast: 17 juli 2024

Liknande jobb


25 november 2024

22 november 2024