OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Meet a Student är en jobbplattform för juniora talanger.
För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen:
SNABBFAKTA
Omfattning: Heltid
Arbetstider: kl. 08.00-17.00
Ort: Stockholm
Startdatum: Omgående
Anställningsform: Särskild visstidsanställning
DIN FRAMTIDA ARBETSPLATS
Vi söker nu efter en erfaren Office Manager till en av våra kunder i centrala Stockholm.
DINA ARBETSUPPGIFTER SOM OFFICE MANAGER
Välkomna externa besökare och medarbetare
Hålla ordning på kontoret
Hantera bud- och post
Svara i telefon och växel
Scanning, kopiering, utskrifter
Beställning och påfyllning av kontorsmaterial och mat
Frukt- och frukostbeställningar
Hantera blommor på kontoret
Avtal och omförhandling av avtal som är kontorsrelaterade
Hantera kontorets resebokningar samt rapportering av statistik kring resebokningar
Bokning och koordinering av konferenser, middagar & aktiviteter
Kalenderhantering
Kontaktperson för externa leverantörer
Fakturahantering, attest
Kvittoredovisning
Skicka ut pressinformation, korrekturläsning
Boka kurser, seminarium och utbildningar
Hantera friskvård för medarbetare
Nyckelhantering
Administrera kontorets telefoni (abonnemang mm)
Onboarding/offboarding av medarbetare
Avtalshantering för fysiska avtal
Som Office Manager är ditt huvudfokus dina medarbetare, externa besökare och kontoret. Du är den som ser till att allt på kontoret flyter på, att medarbetarna mår bra och att alla som kommer i kontakt med företaget får service i världsklass! Företaget har konferenser en gång i kvartalet vilket kommer innebära resor för dig utanför Sverige.
VEM ÄR DU?
För dig är det viktigt att människor runtomkring dig trivs och mår bra. Du är en glädjespridare som tar stort ansvar och alltid vill göra det lilla extra för besökare och dina medarbetare. Du är en glädjespridare som tar stort ansvar och alltid vill göra det lilla extra. Du tar initiativ till förbättringar på kontoret och strävar alltid efter att utveckla din roll och kontorets arbetsmiljö.
Du som söker uppfyller nedan krav:
Har erfarenhet från en liknande roll
Talar och skriver obehindrat på svenska
Kan kommunicera på engelska via tal och skrift
Avslutad gymnasieutbildning
Har möjlighet att åka på resor utanför Sverige
Goda kunskaper i Office-paketet
Det är meriterande om du arbetat med enklare ekonomiassistentuppgifter tidigare.
VAD ERBJUDER VI?
Som anställd på Inte Bara Post Bemanning får du en konsultchef som blir ditt bollplank och coach under hela anställningen. Som konsult blir du också en del i vårt konsultnätverk RPB Insights. RPB Insights ger dig utbildning och utveckling i form av föreläsningar, workshops, nätverksträffar och andra sociala tillställningar. Det ger dig också en möjlighet att träffa andra konsulter. Vi erbjuder alla våra konsulter friskvård.
ÖVRIG INFORMATION
Den här rekryteringsprocessen hanteras av Inte Bara Post Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Du kommer att vara anställd av oss på Inte Bara Post Bemanning och blir uthyrd till vår kund.
Sök tjänsten genom att klicka på Skicka ansökan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.
Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på rekrytering@rpbemanning.se. Skriv vilken tjänst det gäller i ditt mail och länka gärna till annonsen.