Office Manager till kund vid behov

Arbetsbeskrivning

Du kommer att få ett helhetsansvar för företagets lokaler med allt som hör därtill. Uppgifter som ingår är bl.a: * Beställa kontorsmaterial, samt att produktionsleda tryck för internt material. * Ansvara för besökare och förbereda inför möten med allt som behövs mat, dryck, projektor etc. * Kontorsansvarig, se till att lokalerna är rena, plocka bort disk, sortera papper, beställa mat och dylikt. * Svara i telefon mm. Som Office Manager hos vår kund ska du hålla en hög servicenivå både mot medarbetare som kunder. Därför krävs det att du som person är självsäker, initiativrik, social och glad. Vidare är du en prestigelös och ansvartagande person som gärna har ett intresse för filmproduktion. Dessutom ser vi att du har arbetat med liknande arbetsuppgifter tidigare. Du talar och skriver engelska och svenska obehindrat. Du kommer att vara anställd av Inhouse och uthyrd till kunden. Arbetstiderna är vid behov, omkring 40 timmar i månaden. Är detta ett uppdrag som skulle passa dig?, sök du via Inhouse hemsida, www.inhouse.se under affärsstöd. Glöm inte att motivera varför det passar dig att arbeta just på detta sätt.

Kontaktpersoner på detta företaget

Thomas Nyström
0704339722
Elin Siggelin

Maria Bergholtz

Anders Stenbeck

Ellinor Danielsson

Katharina Hjorth

Ellinor Danielsson
0704315018
Elin Siggelin

Katharina Andersson

Katharina Andersson
0704315013

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Inhouse AB
  • 1 plats
  • Deltid
  • Publicerat: 10 november 2009
  • Ansök senast: 10 december 2009

Besöksadress

Grev Turegatan 30, Stockholm
None

Postadress

Grev Turegatan 30
Stockholm, 11438

Liknande jobb


22 november 2024