OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du en klipsk person med öga för administration och en fena på att bemöta människor? Vi söker en ny stjärna som vill arbeta som Office Manager och stötta upp och ta den dagliga verksamheten på kontoret till nästa nivå. Dina arbetsuppgifter kommer i huvudsak bestå av diverse administration och service med stor variation från dag till dag.
OM TJÄNSTEN
Vår kund är ett medie- och produktionsbolag som har mer än hundra år på nacken. De är internationellt erkända och är verksamma i många länder över hela världen. Det som utmärker organisationen är deras transparenta kultur och långa erfarenhet i branchen. De sitter i ett öppet kontorslandskap och strävar efter att ha en så platt och hjälpande organisation som möjligt.
Du erbjuds
* Varierade arbetsuppgifter och stor möjlighet att styra ditt eget schema
* Trevliga kollegor och en hjälpsam och lärande företagskultur
* En dedikerad konsultchef
* En omfattande förmånsportal
ARBETSUPPGIFTER
Arbetsuppgifter
* Hantera receptionen och välkomna besökare
* Kontakt med gäster och leverantörer
* Övergripande ansvar för kök och gemensamma ytor
* Telefon och mail-kontakt
* Assistens till medarbetare och besökare
* Administrativt ansvar i form av utlämning av nycklar, kvittoredovisning, matbeställningar och vid vissa tillfällen planering av personalaktiviteter
VI SÖKER DIG SOM
- Har 1-2 års tidigare arbetslivserfarenhet av service eller liknande uppgifter
- Är flytande i svenska och goda kunskaper i engelska i både tal och skrift
- Har erfarenhet av MS Office-paketet (primärt Excel)
Det är meriterande om du har
- Tidigare erfarenhet av SAP
- Tidigare arbetat som Office Manager eller som receptionist
- Intresse för TV och media
För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper:
* Är lyhörd och duktig på att kommunicera
* Har en god förmåga att planera, prioritera och strukturera upp ditt arbete
* Tar ansvar och trivs att arbeta självständigt
Vår rekryteringsprocess
Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.
Vi tillämpar löpande urval och annonsen kan därmed komma att tas ned innan sista ansökningsdag om det är så att vi har gått vidare till urvals- och intervjufas. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.
Kontaktpersoner på detta företaget
Sara Frykedal
Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén
Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd
Konsultchef Catrin Laudon
Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon
Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231