OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Trivs du i en serviceorienterad roll med varierande arbetsuppgifter? Har du ett stort inre driv och en förmåga att få saker gjorda? Då kan jobbet som Office Manager/receptionist hos oss vara något för dig!
Hur din nya roll kommer vara
Som Office Manager tillika receptionist hos oss ansvarar du för att tillhandahålla en helhetsservice för alla som arbetar på vårt svenska huvudkontor på Alvikstorg i Bromma. Detta innebär bland annat att:
Du är kontaktpersonen för externa leverantörer avseende vårt kontor och inköpsstationer
Du tar emot besökare och ansvarar för kontorets växel
Utvecklar och upprätthåller en bra kontorsmiljö - snyggt, rent och trivsamt
Hanterar administration kring nycklas, passerkort, post, mm.
Ansvarar för en del av administrationen av våra företagsbilar (tjänstebilar)
Viss administering av avtal
Planerar sociala aktiviteter för de anställda, exempelvis afterworks, personalfester och andra events
Ansvarar för beställningar till våra inköpsstationer och är personalen på stationerna behjälplig vid eventuella frågor
I rollen som Office Manager ingår du i HR-teamet och rapporterar till Head of HR. Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid 40/h i veckan.
Vi söker dig
Vi söker dig som är mycket serviceorienterad, prestigelös, idérik och handlingskraftig. Du är en lagspelare samtidigt som du vågar ta egna initiativ och har en god kommunikativ förmåga. För att passa i den här rollen tror vi att du har:
En eftergymnasial utbildning inom ekonomi eller administration
Tidigare arbetslivserfarenhet inom service ses som en merit
Förutom utmärkta kunskaper i svenska är du också bekväm med engelska i tal och skrift
Du har god datavana
Du har körkort
Vi erbjuder dig
Från en unicorn till ett börsnoterat bolag, bli en del av vår framgångssaga
En internationell arbetsmiljö med spännande nationella och internationella projekt
En miljö som är öppen, positiv och motiverande med platta hierarkier och korta beslutsvägar
Stor möjlighet att påverka och sätta din egen prägel på arbetet
Bra förmåner, allt från friskvårdsbidrag till förskottssemester
Våra ledord är “Choose challenge. Choose pace. Choose growth.” Vi räds inte för utmaningar, vi agerar snabbt och vi fokuserar på att fortsätta vår tillväxtresa”. Vi söker medarbetare som vill vara med oss på denna resa!
Vilka är vi
AUTO1 Group är Europas ledande digitala plattform för bilbranschen. Vi bygger det bästa sättet att köpa och sälja bilar online. Vårt lokala varumärke, Viköperdinbil.se, erbjuder våra kunder det snabbaste och smidigaste sättet att sälja bil på. Vårt varumärke, AUTO1.com, är Europas största B2B-plattform för bilåterförsäljare. Genom vårt varumärke Autohero, använder vi våra erfarenheter till att bygga ett varumärke som erbjuder det den bästa kundupplevelsen av att köpa en bil online. Vi finns just nu på över 30 marknader och hade en omsättning på över 3.5 miljarder euro under 2019.
Ansökan
Är du redo för din nästa utmaning? Du är varmt välkommen att skicka in din ansökan (CV samt personligt brev) via ansökningsknappen nedan. Vi tar inte emot ansökningar via mejl eller telefon med hänsyn till dataskyddsförordningen (GDPR). Vid frågor vänligen kontakta oss på rekrytering@auto1.com.
Vi sköter urval och intervjuer löpande tills vi har hittat rätt person.
AUTO1 Group har en intern värdegrund som bygger på alla människors lika värde. Alla ansökningar kommer därför att hanteras på ett likvärdigt sätt oavsett kön, könsöverskridande identitet eller uttryck, sexuell läggning, etnisk tillhörighet, religion eller annan trosuppfattning, funktionsvariant och ålder.