Office Manager till Livingstone

Arbetsbeskrivning

SNABBFAKTA:

Omfattning: Heltid
Arbetstider: Måndag till Fredag 9-17
Ort: Centrala Stockholm
Startdatum: Omgående
Anställningsform: Löpande bemanning

DIN FRAMTIDA ARBETSPLATS:

Vår kund Livingstone är en internationell rådgivare inom företagsförsäljningar och förvärv för medelstora företag med åtta kontor i fem olika länder. Nu behöver teamet på Stockholmskontoret en ny Office Manager som brinner för service och god företagskultur. Du kommer att arbeta i en händelserik och energifylld miljö med internationella och färgstarka kollegor.

DIN ROLL

Som Office Manager kommer du att vara huvudsaklig kontaktperson och ansiktet utåt för Livingstone Stockholm. Du ansvara för kundbemötandet i sin helhet i form av att välkomna och ta emot kunder. Vidare tar du emot samtal, bokningar och både förbereder och underhåller kontorets konferensrum. Du kommer också till viss del assistera med marknadsföringsinitiativ som event, utskick och utskrifter.

Dina arbetsuppgifter:

- Vara huvudsaklig kontaktperson och ansiktet utåt för Livingstone Stockholm

- Ansvara kundbemötande i sin helhet; välkomna och ta emot kunder, svara i telefon, boka, förbereda och underhålla våra konferensrum

- Ansvara för kontorsservice, lokalvård och beställningar

- Sköta personaladministration och policys

- Ansvara för telefoni, IT och kontakt med support

- Hantera bokningar i form av möten, konferenser, logi och resor

- Uppdatera vårt kundregister och se till att dina kollegor sköter sina uppdateringar

- Se till att hålla hemsidan uppdaterad tillsammans med de övriga globala kontoren

- Arbeta och göra uppdateringar i CRM system

- Planera och boka interna event och konferenser

VEM ÄR DU?

Som person är du positiv, ansvarsfull, noggrann och lösningsorienterad. Du är social och brinner för service mot kund och kollegor. Vidare är du vann att arbeta självständigt samt skicklig på att prioritera dina arbetsuppgifter. Du är även initiativtagande och detaljmedveten. Vi ser också att du har en naturlig fallenhet för att kommunicera med olika personlighetstyper.

Vi ser gärna att du:

- Har erfarenhet av intern och extern service i någon form

- Arbetat med kontorsadministration

- Du kan tala och skriva svenska och engelska obehindrat

- Meriterande om du har erfarenhet från samma eller närliggande bransch

- Även meriterande med skyddsombudsarbete

VAD ERBJUDER VI?

Som anställd på Bara Posten Bemanning får du en konsultchef som blir ditt bollplank och coach under hela anställningen. Som konsult blir du också en del i vårt konsultnätverk RPB Insights. RPB Insights ger dig utbildning och utveckling i form av föreläsningar, workshops, nätverksträffar och andra sociala tillställningar. Det ger dig också en möjlighet att träffa andra konsulter. Vi erbjuder alla våra konsulter friskvård.

ÖVRIG INFORMATION

- Den här rekryteringsprocessen hanteras av Bara Posten Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Du kommer att vara anställd av oss på Bara Posten Bemanning och blir uthyrd till vår kund.

- Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen.

- Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på rekrytering@rpbemanning.se

OM BARA POSTEN BEMANNING

Bara Posten Bemanning erbjuder bemanning- och rekryteringslösningar med fokus på kontorsnära tjänster såsom reception, kontorsservice, administration samt tjänster inom ekonomiområdet. Bara Posten Bemanning riktar sig till företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga och lösningsorienterade människor.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Bara Posten Bemanning
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 19 juli 2022
  • Ansök senast: 5 januari 2023

Liknande jobb


26 november 2024

Receptionist

Receptionist

26 november 2024

26 november 2024

25 november 2024