Office Manager till Management Bolag

Office Manager till Management Bolag

Arbetsbeskrivning

Tycker du om att dagarna ser olika ut och vill vara en del av en familjär atmosfär?

Var? Centrala Stockholm
När? Start så snart som möjligt, senast januari
Anställningsform? Hyrrekrytering via Delta Consulting



Om vår kund



Vår kund är ett väletablerat och omtyckt Management Consulting Bolag som ligger i framkant i det digitala. Bolaget har blivit framgångsrikt genom sätta medarbetaren först. Här finner en kultur och ett ledarskap som är prestigelöst och ödmjukt.
Du kommer ansluta till ett modernt och öppet kontor, där olika yrkesgrupper möts och idéer utbyts.

Vår kund växer och blir fler dotterbolag i koncernen. I dagsläget finns fyra dotterbolag, du kommer få vara med på en resa när ni till slut har 15 - 20 dotterbolag.



Om Rollen:

I rollen som Office Manager får du ta del av ett omväxlande arbete där ingen dag är sig lik den andra. Du har en central roll i att bidra till en trivsam arbetsmiljö samt koordinering av vardagliga rutiner. Du kommer att få förutsättningen att ta mycket ansvar när det gäller allt ifrån den dagliga driften på kontoret till onboarding av nya kollegor.

För att trivas i rollen ser vi att du är initiativtagande, serviceminded, strukturerad, positiv och social. Du drivs framåt av att utvecklas, bidrar gärna med idéer och tycker om att ta del av utveckling och förändringsarbeten.

Du kommer att få ta del av ett förmånligt friskvårdsbidrag och för de som vill får man även ta del av gemensam PT träning en gång i veckan.

Vår kund har en personlig och familjär kultur. Utöver att du kommer ha roligt på jobbet har du också möjligheten att kunna vara med och vidareutveckla din roll.

Arbetsuppgifter:

- Ansvara för kontoret - ordning och reda, ta emot besökare, inkommande samtal etc
- Ansvara för kontakten med externa funktioner, allt ifrån internt nätverk till kaffemaskiner
- Onboarda och offboarda personal
- Administrativt stöd till interna funktioner b.la anställningavtal, IT, kontors- och företagsfunktioner
- Hantera inköp, post och leveranser
- Annordna event och dylikt


Vem är du?

Vi söker dig som ständigt vill utvecklas och även bidra till att din omgivning utvecklas.
Du vill komma med nya idéer och är inte rädd för att testa dina idéer för att uppnå bättre resultat. Vi ser att du är glad, kulturskapande och personlig. Att ha lite skinn på näsan och ha pondus är något som även är viktigt.

Du tycker om att ta stort ansvar och ägandeskap över ditt arbete samtidigt som samarbetet med dina kollegor är viktigt. Som person tar du ledarskap i allt du gör. Du föregår med gott exempel i vartenda moment och behandlar din omgivning i egenskap av en äkta ledare: med respekt, lyhördhet och ödmjukhet.

Du uppskattar att ta itu med långsiktiga, komplicerade och svåra frågor samtidigt som du förstår att de små frågorna också väger tungt. Du gillar med andra ord att ha många bollar i luften!

Krav:

- Growth Mindset
- Serviceminded, glad, positiv och social
- Ser utveckling som något roligt och spännande
- Ansvarstagande
- Lyhörd




Meriterande:

- Praktisk förståelse för ekonomiyrket
- Drivit förändring med goda resultat tidigare
- Arbetat i Office & Exel


Din inställning och personlighet kommer vara avgörande för din framgång. Har vi ringat in din person? Kul!

Välkommen in med din ansökan så pratar vi mer.



Låter det intressant?
Tveka inte att skicka in din ansökan via vår hemsida. Då urval och intervjuer sker löpande kan tjänsten tillsättas innan annonsen har löpt ut.
Titta även på andra tjänster som vi har på vår karriärsida!

careers.deltaconsulting.se (https://careers.deltaconsulting.se/)

Vid frågor, kontakta Nathalie Öst Lundkvist på nathalie@deltaconsulting.se eller 073-380 02 08.
Välkommen med din ansökan!

Om Delta Consulting
Vi på Delta Consulting är specialister på ekonomipersonal. Vår vision är att skapa lyckligare arbetsplatser.

Vi jobbar dagligen med att skapa möten mellan ekonomer och företag där ekonomer jobbar. I vårt arbete hjälper vi våra kandidater att ta nästa steg i karriären samtidigt som vi hjälper våra kunder att hitta rätt person. Vi förmedlar både permanenta anställningar och temporära anställningar i form av uthyrning och interim.

Vår verksamhet styrs av våra tre ledord: noggrannhet, långsiktighet och positiv förändring. Oavsett om du är i början av din karriär eller en erfaren CFO är vi din självklara samarbetspartner när det är dags för en ny utmaning.

Kontaktpersoner på detta företaget

Christoffer Rozenbachs
073-928 59 86
Olle Olsson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Delta Consulting AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 4 november 2022
  • Ansök senast: 22 april 2023

Besöksadress

Strandbergsgatan 12, 6tr
None

Postadress

Strandbergsgatan 12, 6tr
Stockholm, 11251

Liknande jobb


Kontors/trivselansvarig

Kontors/trivselansvarig

22 november 2024