OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Till investmentbolaget Norvestor Advisory söker vi en Office manager/Receptionist. Vi söker dig som trivs med varierande arbetsuppgifter och som vill vara en del av att kontoret- och företagets övergripande verksamhet fungerar effektivt.
OM TJÄNSTEN
Som Office Manager på Norvestor har du en central roll i att säkerställa att kontoret fungerar smidigt och effektivt. Du kommer att vara ansvarig för att organisera och planera olika administrativa processer och rutiner. Du kommer rapportera till Head Of Administration i Oslo och arbeta självständigt på Stockholmskontoret.
Detta är ett bemanningsuppdrag vilket innebär att du kommer bli anställd av Academic Work och arbeta som konsult hos Norvestor. Uppdraget är långsiktigt med ambition till förlängning alternativt överrekrytering förutsatt att alla parter är nöjda med samarbetet.
Du erbjuds
- En långsiktig tjänst där du är ansiktet utåt för ett framgångsrikt investmentbolag
- En karriärs partner i form av en dedikerad konsultchef under uppdragets gång
ARBETSUPPGIFTER
Arbetsuppgifter
* Ta emot besökare, inkommande samtal och hantera e-post
* Koordinera och hjälpa till att driva sociala aktiviteter för kontoret
* Hålla kök och kontorsutrymmen representativa, förbereda mötesrum för interna/externa möten samt ställa i ordning rummet efter möten
* Hålla kontakten med hyresvärd och IT-supportfunktion för att säkerställa att allt i lokalerna fungerar smidigt
* Köpa kontorsmaterial och matvaror samt ordna lunch/catering vid behov
* On/off-boarding av medarbetare
* Organisera större möten och evenemang
* Stötta de olika kontoren (då främst Stockholmskontoret) med olika administrativa uppgifter
* Samarbeta tätt med administrationsteamen från andra kontor
* Övriga administrativa/koordinerande arbetsuppgifter kan tillkomma
VI SÖKER DIG SOM
* Har tidigare erfarenhet av ett serviceinriktat arbete och är serviceinriktad
* Har mycket goda kunskaper i samtliga Officepaken framförallt i Microsoft Teams & Outlook
* Har goda tekniska kunskaper när det kommer till dator- och mötesteknik
* Har mycket goda kunskaper i engelska och svenska i både tal och skrift då språket används i det dagliga arbetet. Det är fördelaktigt om du också har god förståelse för norska och danska.
Det är meriterande om du har
- Arbetat som receptionist/officemanager på bank, advokatfirma, investmentbolag eller liknande företag tidigare
- Har erfarenhet från en liknande roll som Office Manager, Executive Assistant, PA eller kontorsassistent
- Har en kandidatexamen från universitet eller högskola
För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper:
- Kvalitetsmedveten
- Självgående
- Kommunikativ
- Strukturerad
- Proaktiv
Vår rekryteringsprocess
Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kundens önskemål är att alla frågor rörande tjänsten riktas till Academic Work
Vi tillämpar löpande urval och annonsen kan tas ned innan sista ansökningsdag om vi har gått vidare till urvals- och intervjufasen. Rekryteringsprocessen omfattar två test: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att matcha rätt talang med rätt position samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.
INFORMATION OM FÖRETAGET
Norvestor är ett investeringsbolag som förvaltar fonder investerade i cirka 30 bolag i Norden inom olika branscher. Norvestors huvudkontor ligger i Oslo, med ytterligare kontor i Köpenhamn, Helsingfors och Luxemburg, samt i Stockholm, där denna roll är baserad. Stockholmskontoret ligger centralt, i trevliga lokaler på Norrlandsgatan. Läs mer om Norvestor här.
Kontaktpersoner på detta företaget
Sara Frykedal
Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén
Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd
Konsultchef Catrin Laudon
Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon
Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231