OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om OneMed
Vi gör skillnad för svensk hälso- och sjukvård
OneMed Sverige täcker hälso- och sjukvårdens behov när det kommer till medicinskt material, utrustning och beredskap - snabbt, smidigt och med kvalitet. Vi drivs av en trygg och säker vård samt av att förbättra livskvaliteten för alla som är i behov av, eller utför, vård. Utöver förbättringar i vardagen, strävar vi efter en rättvis och hållbar värdekedja för alla. Det är så vi gör skillnad, varje dag, året om.
OneMed erbjuder cirka 50 000 certifierade produkter inom medicinskt material och utrustning. Varje enskild produkt är ett värdefullt bidrag till ett förbättrat vårdresultat och samhälle. Patienten får en bättre behandling, vårdtiden kortas och totalkostnaden sänks. Vi är med våra cirka 350 medarbetare på fyra orter, en viktig del av Sveriges vård och beredskap. År 2021 uppgick vår omsättning till 3,7 Mdr SEK. OneMed är en del av Asker Healthcare Group, bestående av mer än 30 företag som stödjer hälso- och sjukvård i Europa.
Ditt uppdrag
I din roll är du den som säkerställer att allt flyter på smidigt på OneMeds site i Göteborg. Det innebär att arbetsuppgifterna är varierande i en bred roll där du driver projekt kopplat till utvecklingen av siten parallellt som du hanterar löpande receptionsuppgifter. Du kommer att vara ansvarig för att skapa en effektiv och välorganiserad arbetsmiljö, där alla på siten kan trivas och ha förutsättning att vara produktiva.
Exempelvis kan arbetsuppgifterna handla om:
· Utveckla upplevelsen av att både besöka och arbeta på siten
· Leda utvecklingsprojekt kring kontorsmiljön
· Hantera frågor inom säkerhet, larm etc. tillsammans med vår Tekniker
· Daglig drift, samordning och utveckling av intern service
· Planering och genomförande av event, konferenser och liknande projekt
· Tät dialog med och uppgifter till våra fastighetskopplade leverantörer. Administration så som felanmälningar, beställningar m.m.
· Intern kommunikation för siten
· Samordning och beställningar av kontorsmaterial, luncher och catering
· Framförallt kommer du att vara med och skapa platsen där människor vill mötas!
Du kommer att ha möjlighet att påverka rollens utformning då det finns utrymme för nya idéer och arbetssätt. I din roll kommer du att rapportera till Logistic Manager/Site Manager samt ha ett tätt samarbete med HR liksom samverkan med dina kollegor som är ansvariga för kontoren i Stockholm, Malmö och Härnösand.
Din bakgrund
Vi söker dig som har minst tre års erfarenhet av roll som Office Manager, Receptionsansvarig/kontorsansvarig eller motsvarande. Du talar och skriver obehindrat på svenska och engelska och är en god kommunikatör. Vidare har du mycket goda kunskaper i hela Office-paketet, med tyngdpunkten på Outlook och Teams.
För att vara framgångsrik i rollen som Office Manager behöver du ha utvecklad erfarenhet av att hantera administrativa uppgifter och vara skicklig på att organisera och prioritera samtidigt som du ser helheten. Du har ett prestigelöst och lösningsfokuserat sätt där du utifrån din erfarenhet och din kunskap är du trygg att fatta beslut. Självklart har du förmågan att arbeta både självständigt och i team. Sist men inte minst är det viktigt att du är en problemlösare som kan hantera stressiga situationer på ett professionellt sätt.
Vill du veta mer om tjänsten?
I den här rekryteringen samarbetar OneMed med Wise Professionals, The Pace. För att säkerställa en objektiv och icke-diskriminerade rekrytering kommer du att få genomföra arbetspsykologiska tester om du går vidare i denna process. Har du frågor om tjänsten kan du kontakta ansvarig rekryteringskonsult Stephanie Grammenidis, stephanie.grammenidis@thepace.se.
Under vecka 28-31 är vi på semester men är tillbaka under v.32. Vänta dock inte med att söka, vi kommer så snart vi är på plats att löpande gå igenom ansökningarna.
Varmt välkommen med din ansökan!