Office Manager till Paulig Group

Arbetsbeskrivning

Vi som arbetar inom Paulig-koncernen förenas i vår strävan att utforska de bästa smakerna. Vi är ett familjeägt internationellt livsmedelsföretag, grundat 1876, känt för kvalitetsprodukter inom Kaffe, Världens Mat & Kryddor, Snack Food och Naturally Healthy Food. Vårt produktsortiment inbegriper välkända varumärken som Paulig, Santa Maria, Risenta, Gold&Green och Poco Loco. Koncernen har cirka 1 900 medarbetare i 13 länder och nettoomsättningen uppgick år 2016 till 917 miljoner euro.

Office Manager till Paulig Group 
Är du en serviceminded person som trivs i en koordinerande roll? Har du ett öga för vad som behöver göras och kan ta egna initiativ? Sök då tjänsten som Office Manager redan idag.

Detta är ett konsultuppdrag på 6 månader med start omgående.

Arbetsuppgifter
I rollen som Office Manager hos Paulig Group kommer du att vara den person som ser till att det nya kontoret kommer igång på bästa sätt och ser till att allt är på plats och fungerar. I Paulig Group ingår varumärken som Santa Maria, Risenta och Paulig Coffee som till hösten kommer att flytta under samma tak till nya fräscha lokaler i Solna. I detta arbete ingår arbetsuppgifter såväl högt som lågt som till exempel kan innebära att upprätta nya avtal till det nya kontoret (städleverantör, kontorsmaterial, posthantering etc), se till att konferensrummen är redo för besökare, att bokningssystem och besöksmottagning fungerar tillfredsställande samt att finnas behjälplig vid alla möjliga frågor som kan tänkas komma.

I rollen kommer du att ha både intern och extern kontakt och därav fungera som en projektledare och koordinator samtidigt som du har en servicefunktion. Du kommer att ha kontakt med både leverantörer, fastighetsägare, interna funktioner och medarbetare. Det är viktigt att du självständigt kan se vad som behöver göras och ta dig an de arbetsuppgifter som kan tänkas dyka upp under vägen. Du kommer att fungera som en supporterande roll i syfte att skapa en väl fungerande kontorsmiljö. Du ansvarar för att skapa och upprätthålla en trivsam miljö utifrån både kund- och medarbetarperspektiv. Det kan innebära att se till att kontoret känns välkomnande, att ta emot besökare, att hitta rutiner för medarbetare i sin nya miljö, att hålla gemensamma utrymmen i gott skick, att ansvara för praktiska arrangemang på kontoret, ta emot post, ansvara för larm och säkerhet samt anpassa det nya kontoret utifrån en företagskultur som präglas av att utforska nytt och växa tillsammans.

Vem är du?
Vi söker dig som har några års erfarenhet av likande arbetsuppgifter. Du skall ha en helhetssyn och kunna se vad som behöver göras i och med att skapa och upprätthålla en trivsam och väl fungerande arbetsmiljö. Att kavla upp ärmarna och rycka in där det behövs är en självklarhet för dig. Du är en doer som vet vikten av ett trevligt bemötande och kan vara flexibel vad gäller arbetsuppgifter. Som person är du driven, prestigelös, serviceminded och ansvarstagande. Du behärskar det svenska och engelska språket i tal och skrift. Du har även erfarenhet av konferensteknik och löser såväl tekniska som praktiska problem. Du har administrativ förmåga och vet hur man genomför lyckade arrangemang.

Vad kan vi erbjuda dig?
Som konsult på First Reserve AB kan vi som auktoriserat bemanningsföretag med kollektivavtal erbjuda dig en marknadsmässig lön, friskvårdsbidrag, avtalsenlig pension och försäkringar. Du som konsult blir även tilldelad en engagerad konsultchef som finns till för att stötta dig i just din karriär. Med värdeorden Engagemang, Utveckling, Laganda och Ansvarstagande välkomnar vi dig till ett företag där du som konsult står i fokus!

Ansökan
En avgörande framgångsfaktor för varje företag är att tillgodogöra sig människors olikheter. Därför strävar First Reserve efter mångfald i våra tillsättningar.

Registrera din ansökan genom att klicka på ansökningsknappen nedan. Då urval och intervjuer sker löpande önskar vi din ansökan snarast.

Vi undanber ansökningar via mail, men du är välkommen att kontakta Johanna Vestman som gärna svarar vid eventuella frågor: 070-279 05 11 eller johanna.vestman@firstreserve.se

Varmt välkommen med din ansökan!

Sammanfattning

Besöksadress

Ekensbergsvägen 117
None

Postadress

Ekensbergsvägen 117
Solna, 17141

Liknande jobb


20 december 2024

Team Manager

20 december 2024

20 december 2024