Office Manager till Prover Technology

Arbetsbeskrivning

Ryska Posten Bemanning söker för kunds räkning en serviceinriktad, prestigelös och självgående Office Manager som vill axla en varierande och koordinerande roll hos dem. Detta är ett vikariat på deltid. Du kommer arbeta måndagar och onsdagar samt eventuellt extra vid behov under ett år med start i Augusti, med en upplärning i Juni. Arbetstiderna är 08.30- 17.30.

OM TJÄNSTEN

Nu söker vi en Office Manager till Prover Technologies kontor i Stockholm. Prover Technology är ett internationellt mjukvarubolag som arbetar med säkerhetsverifiering och världsledande teknik för signalsystem till spårbunden trafik såsom tunnelbana och tåg. Prover Technology har kontor i Sverige, Frankrike och Kina. Miljön på svenska kontoret är internationell och det pratas engelska och svenska på kontoret. Personalen är mycket högutbildad, merparten doktorer i matematik, datavetenskap eller logik. Kontoret är beläget på Södermalm, i ljusa och fräscha lokaler.

Som Office Manager kommer du att ha en varierande och koordinerande roll där du får agera som spindeln i nätet. Du kommer utföra och hjälpa dina kollegor med administrativa uppgifter och stöttning inom fyra olika områden.

- Dessa områden är dels sedvanliga kontorsuppgifter där du kommer se till att kontoret upprätthåller ett bra skick och fungerar som det ska.
- Du kommer även stötta inom marknadsarbetet.
- Arbeta med administrativa ekonomiska uppgifter.
- Slutligen kommer du att supportera inom olika projekt inom företaget.


Tjänsten är på deltid och önskemålet är att du kan starta i Augusti. Du kommer få en gedigen upplärning redan i Juni. Tjänsten passar dig som gillar att arbeta med varierande arbetsuppgifter, har god förmåga att se helheten och även ett öga för detaljer.

Den här rekryteringsprocessen hanteras av Ryska Posten Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Du kommer att vara anställd av Ryska Posten Bemanning och arbeta som konsult hos vår kund.


ARBETSUPPGIFTER

- Beställa utrustning, material med mer
- Ansvara för säkerhet i lokal och larm
- Ansvar och underhåll av kontorets lokaler
- Ha ansvar för att kontorsutrustning fungerar såsom kopieringsmaskiner, frankering, printer med mer
- Välkomna och ta hand om besökare i receptionen
- Stöd vid Konferenser
- Mail och posthantering
- Ansvara för säkerhet och hälsa inom kontoret i Stockholm
- Arbetsuppgifter förekommer också enligt områdena ovan: marknadsföring, projektadministration och enklare ekonomiadministration


VI SÖKER DIG SOM

- Minst en gymnasial utbildning, fördelaktigt en högskola- eller universitetsutbildning
- Har god administrativ och teknisk vana och goda kunskaper i Office-paketet
- Kan uttrycka dig mycket väl på engelska och svenska i både tal och skrift då båda språken kommer användas dagligen. Kunskap i Franska eller Mandarin är meriterande men inte ett krav
- Tidigare erfarenhet av ett arbete inom kontor eller service


Som person är du flexibel, strukturerad och har en hög personlig mognad. Du brinner för att leverera service i världsklass, lösa problem och tar initiativ utöver det vanliga. Du har en god fingertoppskänsla, ser vad som behövs göras och har en hög arbetsmoral. Det är viktigt att du tar eget ansvar, kan prioritera ditt arbete med varierande arbetsuppgifter, är prestigelös och har ett sinne för detaljer.

ÖVRIG INFORMATION

Denna rekrytering sker helt genom Ryska Posten Bemanning

Ryska Posten Bemanning är ett personligt bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering främst inom yrkesområdena kontor och administration. Ryska Posten Bemanning riktar sig mot företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga och lösningsorienterade människor. Vi levererar alltid högsta möjliga service och ställer därför stora krav på våra medarbetares flexibilitet, vilja, hjärta och engagemang.

- Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen.
- Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på rekrytering@rpbemanning.se

Kontaktpersoner på detta företaget

Sandra Bäckman

Marlen Plånborg

Matilda Örtenmark Nilsson

Svante Larsson

Rakel Lilja

Matilda Dahlin

Gabriela Montenegro
08 518 072 04
Emma Unger

Oscar Almgren

Gabriela Montenegro
08 518 072 04

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Ryska Posten Bemanning
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 26 mars 2020
  • Ansök senast: 2 september 2020

Besöksadress

RP Rekrytering Bemanning AB Sandhamnsgatan 63 B
None

Postadress

RP Rekrytering Bemanning AB Sandhamnsgatan 63 B
STOCKHOLM, 10253

Liknande jobb


Backoffice

Backoffice

22 december 2024

KYC Officer

KYC Officer

20 december 2024

Extrajobb inom AML

Extrajobb inom AML

20 december 2024

20 december 2024