Office Manager till Qasa/HomeQ

Arbetsbeskrivning

SNABBFAKTA
Omfattning: DeltidArbetstider: Tisdagar, torsdagar och fredagar kl.08-17.00.Ort: Stockholm, SödermalmStartdatum: OmgåendeAnställningsform:Särskild visstidsanställning. Detta är ett konsultuppdrag via Inte Bara Post Bemanning som sträcker sig tom årskiftet. Med stor chans till förlängning.
I denna process tillkommer en bakgrundskontroll och UC efter intervjusteget. Arbetet utförs på kontoret, ej hybrid.
DIN FRAMTIDA ARBETSPLATS
Arbetsplatsen präglas av ett ungt team med en god energi och samhörighet. Det är en energisk miljö med ett högt tempo och snabba beslutsvägar. Du kommer vara i en kontext med IT och hjälpa människor med det mest basala som finns.Båda bolagen sitter på samma kontor och gör samma sak.
Qasa är ett snabbväxande proptechbolag för konsumenter baserat i Sverige och Finland, grundat 2014 och helägt av Schibsted sedan 2019. Idag driver och utvecklar Qasa bostadsuthyrningstjänsterna på de stora marknadsplatserna i Sverige (Blocket Bostad) och Finland (Tori & Oikotie) under de lokala marknadsplatsernas varumärken och Qasa, och vi expanderar till nya marknader i hela Europa.
HomeQ är Sveriges största marknadsplats för uthyrning av lägenheter i första hand. HomeQs uppdrag är att skapa världens enklaste och säkraste upplevelse för långtidsuthyrning av bostäder.

DIN ROLL
I rollen somOffice Manager ansvarar du för den dagliga driften på kontoret för båda bolagen. Du skapar en trivsam arbetsmiljö och sprider energi!
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter innefattar:
Daglig drift på kontoret genom att se till att det ser rent och snyggt ut.
Sätta på kaffe och ta in/ut från diskmaskin.
Hantera och underhålla kontorsutrustning som skrivare, IT-utrustning.
Ansvara för inköp av kontorsmaterial, mat, snacks, övriga ärenden utanför kontoret.
Hantera post och andra leveranser.
Förebereda inför möten och i mötesrum.
Förbereda och styra upp AW:s varannan fredag samt teamadagar, tävlingar och utmaningar.
Samordna med externa leverantörer för felanmälningar, IT, och städning mm.
Samordna med hyresvärden.
Ge administrativ support till kollegor vid behov.
Kommunicera regelbundet internt om viktiga frågor och förändringar.
Fångar upp och komma med förslag på att åtgärda eventuella problem.
On- och offboarding av anställda.


VEM ÄR DU?
I den här rekryteringsprocessen lägger vi stor vikt vid personliga egenskaper. Du är en person som är serviceinriktad med visionen att alltid ge det lilla extra!
Du har en förmåga att sprida positiv energioch peppar människor i din omgivning. Du trivs med att ta ansvar, har förmågan att struktureraoch är orädd för att ta intiativ. Du har ocksålätt för attkommunicera i det sociala sammanhanget. Vidare känner du dig bekväm med engelska i tal då du kommer till viss del behöva prata engelska med kollegor.

VAD ERBJUDER VI?
Som anställd på Inte Bara Post Bemanning får du en konsultchef som blir ditt bollplank och coach under hela anställningen. Som konsult blir du också en del i vårt konsultnätverk RPB Insights. RPB Insights ger dig utbildning och utveckling i form av föreläsningar, workshops, nätverksträffar och andra sociala tillställningar. Det ger dig också en möjlighet att träffa andra konsulter. Vi erbjuder alla våra konsulter friskvård.
ÖVRIG INFORMATION
Den här rekryteringsprocessen hanteras av Inte Bara Post Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Du kommer att vara anställd av oss på Inte Bara PostBemanning och blir uthyrd till vår kund.
Sök tjänsten genom att klicka på Skicka ansökan.Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.
Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på rekrytering@rpbemanning.se. Skriv vilken tjänst det gäller i ditt mail och länka gärna till annonsen.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Inte Bara Post Bemanning
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 30 oktober 2024
  • Ansök senast: 18 april 2025

Liknande jobb