OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
RTS är en oberoende och rådgivande partner inom IT-infrastruktur.
Med spetskompetens inom IT och digitalisering möjliggör vi för företag och organisationer att skapa en mer hållbar och framgångsrik verksamhet. Vi har över 160 medarbetare med kontor i Stockholm, Malmö, Helsingborg och Örebro. Med stor passion för IT och för att sätta kunden i fokus motiverar vi varandra att hela tiden ligga i framkant och vara ledande i branschen.
Office Manager till RTS AB, Stockholm
Med våra lokaler i Hammarby Sjöstad med en fantastisk utsikt över Hammarby Sjö. har vi alla förutsättningar för att hälsa människor välkomna till oss. Vi vill att det skall känna top notch att befinna dig i våra lokaler, det skall vara en upplevelse som gör din dag!
Rollen som Office Manager/ Kontorsansvarig är bred roll. Ditt ansvar är att skapa en välkomnande och trivsam arbetsmiljö för kollegor, besökare, leverantörer och andra intressenter.! Du kommer samarbeta och rapportera till HR-avdelningen och vara en viktig spindel i nätet för hela organisationen. Rollen är perfekt för dig som tycker om att ha en varierad vardag, där du självständigt får driva arbetsuppgifter såväl som projekt och ingå i ett team som välkomnar nya idéer och lösningar. Att du har blick för det kreativa och vackra ser vi som en självklarhet i denna roll!
Du erbjuds
- En varierande, viktig och social roll med spännande möten och utvecklande arbetsuppgifter, gemensamma aktiviteter och möjlighet till egna initiativ och eget ansvar.
- Många spännande möten med människor på ett bolag där det händer mycketr och som präglas av engagemang och nytänk. Ibland går det undan i svängarna!
- Bli en mycket viktig del i RTS fortsatta framgångar!
Arbetsuppgifter
Som Office Manager är du en viktig ambassadör för RTS och ansiktet utåt. Du håller en hög servicenivå som överträffar förväntningarna, är en kulturbärare och glädjespridare.
Du kommer till exempel att ansvara för att:
- Utveckla och samordna intern service såsom reception, mötes – och konferensrum, kontor, kontorsutrustning, städning och vaktmästeri.
- Receptionsarbete – ta emot medarbetare, kunder, besökare. Lokalansvar – ansvara och säkerställa att lokalerna är i topptrim och välkomnande.
- Vara behjälplig vid t ex personalaktiviteter, events, onboarding av nya medarbetare etc.
- Besvara inkommande samtal som kommer via växeln.
- Köpa in kontors- och profilmaterial.
- Övriga administrativa arbetsuppgifter.
Vi söker dig som
- Har minst 2 års arbetslivserfarenhet inom service eller en administrativ och koordinerande roll som exempelvis receptionist, administratör eller liknande där god service gentemot kunder och/eller kollegor varit oerhört viktigt.
- Talar och skriver obehindrat i svenska och engelska.
- Du har goda kunskaper i MS Office
Vi kommer lägga stor vikt vid personlighet i denna rekrytering. För att trivas och lyckas i rollen är det så viktigt att du är serviceinriktad och ser vad som behöver göras. Du är prestigelös, kan ”hugga i” när det behövs och är flexibel. Du är social och utåtriktad men också strukturerad och noggrann. Då du kommer få stor insyn i vad som händer i bolaget är integritet också mycket viktigt.
Ansökan
Vi samarbetar i denna rekrytering med Oak Consulting. Har du frågor angående rekryteringen är du välkommen att höra av dig till någon av deras konsulter, Helena Fiedler tel: 070-591 90 33 alternativt Caroline Nilsson på tel: 072-991 65 39. Ansök idag men senast 5/10.