Office manager till Ryska Posten

Arbetsbeskrivning

Ryska Posten söker en Office Manager som vill vara en del av vår framgång. Tjänsten är på heltid med start omgående.



OM TJÄNSTEN

Ryska Posten startade en gång i tiden som en budfirma i Stockholm men har i takt med kundernas förtroende växt till ett fullserviceföretag. Idag är vi totalt fem företag i Ryska Posten-familjen som riktat in oss på olika delar av service för att på så sätt kunna täcka våra kunders behov, vad det än må vara. Vi är ett gäng ja-sägare som drivs av utmaningar och att träffa nya människor.

I takt med att vi ständigt växer behöver vi nu förstärkning av en ny social stjärna på kontoret. Som Office Manager på Ryska Posten kommer du ha en varierande tjänst där du främst ska vara ansiktet utåt för kunder och besökare, ansvara över kontoret och även hjälpa till med diverse arbetsuppgifter inom alla bolag som tillhör Ryska Posten-familjen.

Ryska Posten sitter i prisbelönta moderna designlokaler på Gärdet i Stockholm med goda kommunikationer för både buss, tunnelbana och bil. Gemensamt för alla bolag inom Ryska Posten-familjen är att vi vill arbeta med människor som brinner för att ge god service och som lämnar oväntade och positiva avtryck. Vi växer ständigt, har högt i tak och korta beslutsvägar vilket ger dig möjlighet att påverka och utveckla tjänsten med tiden. Sist men inte minst ser vi till att ta hand om varandra och tycker det är extremt viktigt att man trivs och har roligt på jobbet.



ARBETSUPPGIFTER

Som Office Manager på Ryska Posten kommer du arbeta med varierande arbetsuppgifter.

Du kommer bland annat att:

Ta emot kunder och besökare i receptionen

Koordinera och förbereda möten

Hantera post, leveranser och inköp

Se till att köket är snyggt och rent

Kontakt med fastighetsägare och leverantörer

Inköp av kontorsmaterial

Vara behjälplig vid ärenden för samtliga bolag

Administrativa arbetsuppgifter

Tjänsten passar dig som vill arbeta på ett ungt företag där ingen dag är den andra lik. För dig som visar framfötterna finns oändligt med utvecklingsmöjligheter.



VI SÖKER DIG SOM

Har arbetat inom serviceinriktade yrken, exempelvis reception, restaurang eller butik

Har möjlighet att vara flexibel

Har goda kunskaper i Officepaketet

Har lätt att skapa kontakt och relationer med människor

Kan uttrycka sig väl på svenska och engelska i både tal och skrift

Har b-körkort

Som person är du prestigelös, självgående, lösningsorienterad, ett socialt geni och trivs i en öppen och fartfylld miljö där alla samarbetar och tar hjälp av varandra.



ANSTÄLLNING

Du kommer att vara anställd av Ryska Posten Bemanning. Ryska Posten Bemanning är ett personligt bemanningsföretag som arbetar med bemanning och rekrytering främst inom kontorsservice och administration. Ryska Posten Bemanning riktar sig mot företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga lösningsorienterade människor. Vi levererar alltid högsta möjliga service och ställer därför stora krav på våra medarbetares flexibilitet, vilja, hjärta och engagemang.



INFORMATION OM FÖRETAGET

www.ryskaposten.se (http://www.ryskaposten.se/)

www.ryskapostenbemanning.se (http://www.ryskapostenbemanning.se/)

www.ryskapostenskafferi.se (http://www.ryskapostenskafferi.se/)

www.ryskapostenevent.se (http://www.ryskapostenevent.se/)

www.ryskapostenalltiallo.se (http://www.ryskapostenalltiallo.se/)

Kontaktpersoner på detta företaget

Sandra Bäckman

Marlen Plånborg

Matilda Örtenmark Nilsson

Svante Larsson

Rakel Lilja

Matilda Dahlin

Gabriela Montenegro
08 518 072 04
Emma Unger

Oscar Almgren

Gabriela Montenegro
08 518 072 04

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Ryska Posten Bemanning
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 17 februari 2020
  • Ansök senast: 5 augusti 2020

Besöksadress

RP Rekrytering Bemanning AB Sandhamnsgatan 63 B
None

Postadress

RP Rekrytering Bemanning AB Sandhamnsgatan 63 B
STOCKHOLM, 10253

Liknande jobb


Receptionisttjänst på heltid

Receptionisttjänst på heltid

22 december 2024

Receptionist till EA DICE

20 december 2024

Receptionist

20 december 2024

20 december 2024