OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
För kunds räkning, söker vi nu en Office Manager som vill skapa världens bästa arbetsplats.
Vår kund är ett snabbväxande bolag inom tech med en spännande resa framför sig som nu letar efter en Office Manager. De har nyligen flyttat in i nya lokaler och behöver nu en superstar som ser till att kontoret håller lika högklassig nivå som företaget och dess kollegor.
Arbetsbeskrivning
I rollen som Office Manager är du ansvarig för att du och dina kollegor har en arbetsplats i världsklass och du har en viktig del i att säkerställa en fantastisk medarbetarupplevelse!
Du har en bred roll där dina dagar är mycket varierande, du ser exempelvis till att tekniken fungerar i ett konferensrum ena stunden, en stund senare packar du ihop flyttlådor och efter lunch sitter du i en tuff förhandling gällande nya leverantörsavtal.
Vanligt förekommande uppgifter:
• Ansvara för att vårt kontor är i toppklass och representativt för både externa besökare likväl som för dina kollegor
• Välkomna besökare och medarbetare till kontoret
• Kontakt mot samtliga leverantörer och hyresvärd där ditt ansvar också är att förhandla fram nya leverantörsavtal
• Förberedelser av onboarding där du beställer arbetsmaterial, accesser och ser till att de får ett riktigt fint och professionellt välkomnande
• Inköp kontorsmaterial och förbrukningsmaterial, du ansvar för att allt finns på plats
• Ansvara för säkerhetssystemen, larm och passerbrickor
• Beställa och administrera teknisk utrustning
• Arrangera kundevent, teamaktiviteter och konferenser
Vem är du?
Du har några års erfarenhet av en liknande roll som Office Manager sedan tidigare och har ett starkt driv att skapa en arbetsplats med 5-stjärnig service.
Vi tror också att du är energisk, kreativ och har en positiv utstrålning. Du har ett proaktivt och strukturerat förhållningssätt och lämnar ingenting åt slumpen. För att lyckas i rollen ser vi att du är en prestigelös person som inte räds för att kavla upp ärmarna och hugga tag där det behövs. Du väljer aldrig den enkla vägen utan den väg som är absolut bäst för arbetsplatsen och vi ser att du har skinn på näsan.
Du är en doer av rang som löser uppgifter och problem innan de hinner uppstå. Du arbetar självständigt och har en förmåga att snabbt växla mellan arbetsuppgifter. Det är av vikt att du är en person med eget driv som tar stort ansvar och levererar service på absolut toppnivå.
Vi erbjuder
Vår kund är ett lönsamt bolag med snabb tillväxt där du får stor chans till utveckling. Vi erbjuder en snabbrörlig arbetsplats där ingen dag är den andra lik. En arbetsplats där du kan växa och utvecklas.
Detta är en tillsvidaretjänst med inledande provanställning om sex månader, där tillträde till tjänsten sker enligt överenskommelse.
Jurek Business Support ansvarar för denna rekryteringsprocess och har du frågor kring tjänsten är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Evelina Thimper på evelina.thimper@jurek.se
Kontaktpersoner på detta företaget
Malin Sjöström
0709-721470
Susanna Filipsson
Rakel Jarl
Caroline Frödén
0766 33 14 44
Jenny Larsson
Ulriikka Uittomäki
Berivan Mohammed
Malin Alexandersson
Thomas Eklöf
Rakel Jarl
070-972 13 52