Office Manager till Solna

Office Manager till Solna

Arbetsbeskrivning

Vill du ha ett omväxlande och spännande arbete som Office Manager där du har möjlighet att sätta din egen prägel samt utvecklas långsiktigt? Då kan det här vara tjänsten för dig!

Dina arbetsuppgifter
Du kommer få möjligheten att utveckla en befintlig roll där du ansvarar för att anpassa tjänsten utifrån administrativa projekt och behov samt bidra med kreativa idéer som skapar en god trivsel på kontoret. Rollen som receptionist innebär ett övergripande ansvar över receptionen och kontoret.

Dina huvudsakliga arbetsuppgifter innefattar att

• Ta emot, och omhand om, besökare
• Boka möten och förbereda konferensrum – för både fysiska och virtuella möten och events
• Boka och förbereda catering och dylikt till möten och events
• Assistera med teknisk support för möten som kräver digitala inslag
• Hantera bud samt post till och från kontoret
• Ansvara för telefonväxel
• Hålla rent och snyggt i allmänna utrymmen
• Diverse inköp
• Övriga administrativa arbetsuppgifter för att underlätta och möjliggöra den dagliga verksamheten

Vem är du?
Vi söker dig med några års arbetslivserfarenhet från en liknande roll och som vill utvecklas administrativt. Du är strukturerad, ansvarstagande och har en naturlig fallenhet för service. Du tar ett stort ägandeskap över dina arbetsuppgifter och vill utveckla en funktion som du ser långsiktigt på. För att trivas i tjänsten bör du vara positiv, glad och utåtriktad. Du trivs i rollen som företagets ansikte utåt. Vidare har du goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift samt goda kunskaper i Officepaketen.

Du erbjuds
En varierad och spännande tjänst hos vår kund som arbetar inom läkemedelsindustrin. Tjänsten ingår i vår konsultverksamhet, vilket innebär att du kommer vara anställd på Jurek och arbeta hos vår kund som är belägen i Solna. Det är ett heltidsuppdrag som förväntas starta omgående i en tillsvidareanställning med provanställning under 6 månader. För ytterligare information om tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig konsultchef felicia.pettersson@jurek.se

Om verksamheten
Jurek Rekrytering & Bemanning erbjuder ett komplett utbud av bemannings- och rekryteringstjänster. Vi rekryterar och hyr ut alltifrån studenter till yrkesverksamma akademiker med mångårig erfarenhet och specialistkompetens. Våra uppdrag är främst inom juridik, ekonomi, HR, marknad och administration.

Sökord: reception, receptionist, office manager, kontorsansvarig, administration

Kontaktpersoner på detta företaget

Malin Sjöström
0709-721470
Susanna Filipsson

Rakel Jarl

Caroline Frödén
0766 33 14 44
Jenny Larsson

Ulriikka Uittomäki

Berivan Mohammed

Malin Alexandersson

Thomas Eklöf

Rakel Jarl
070-972 13 52

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Jurek Rekrytering & Bemanning AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 2 januari 2023
  • Ansök senast: 1 februari 2023

Besöksadress

Biblioteksgatan 11, Stockholm
None

Postadress

Biblioteksgatan 11
Stockholm, 11146

Liknande jobb


22 november 2024

22 november 2024