Office Manager till spelbolag i Stockholm

Office Manager till spelbolag i Stockholm

Arbetsbeskrivning

Är du en organiserad och serviceinriktad person som älskar att skapa en positiv arbetsmiljö? Som Office Manager till vår kund kommer du att vara nyckelpersonen som säkerställer att kontoret fungerar smidigt och effektivt. Om du vill vara en del av ett dynamiskt team och bidra till en fantastisk medarbetarupplevelse, är detta jobbet för dig!

Arbetsuppgifter
Dina främsta arbetsuppgifter kommer bland annat att innebära:

• Säkerställa smidig daglig drift av Stockholmskontoret och stödja de andra kontoren vid behov, inklusive hantering av förnödenheter, budgetar och faciliteter.
• Samarbeta med hyresvärdar och leverantörer för att upprätthålla en hög standard på kontorsfaciliteter.
• Planera och genomföra kontorsevenemang, inklusive veckovisa och månatliga sammankomster samt globala möten, i samarbete med globala team.
• Hantera hälso- och säkerhetsprotokoll för att säkerställa en säker arbetsmiljö.
• Ge grundläggande stöd till HR-teamet vid resebokningar, flytt och onboarding.

Vem är du?
Vi söker dig som har dokumenterad erfarenhet av kontorshantering och evenemangsplanering. Du har stark organisations- och planeringsförmåga med uppmärksamhet på detaljer. Utmärkta kommunikationsfärdigheter på både engelska och svenska är ett måste. Du är en naturlig serviceinriktad person som har lätt för att skapa goda relationer. För att lyckas i rollen tror vi att du har mellan 2-3 års erfarenhet av en liknande roll.

Du erbjuds
Hos vår kund får du möjligheten att arbeta i en internationell miljö med stora utvecklingsmöjligheter. Kundens kontor är centralt beläget i Stockholm i moderna lokaler. Detta uppdrag är ett hyrköp med start omgående. Urvalsprocessen och intervjuer sker löpande och du är varmt välkommen med din ansökan så snart som möjligt via www.jurek.se. Vid frågor angående tjänsten kontakta gärna ansvarig konsultchef Evelina Thimper på evelina.thimer@jurek.se eller Hedda Grenlöv på hedda.grenlov@jurek.se.

Om oss
Jurek Recruitment & Consulting grundades 2006 av serieentreprenören Shervin Razani och är ett växande företag med fokus på flexibla och kundanpassade rekryterings- och konsulttjänster. Vi rekryterar och hyr ut talanger inom en mängd områden, från studenter till erfarna akademiker, med specialistkompetens. Våra uppdrag spänner över områdena juridik, ekonomi, HR, marknad/kommunikation, administration och management. Då varje uppdrag är unikt arbetar vi för att alltid skapa en perfect match för våra konsulter och kunder.

Konsult hos Jurek
År 2024 utsågs vi till en av Sveriges 100 mest attraktiva arbetsgivare av Karriärföretagen. Det är fint att få ett kvitto på vårt viktiga arbete med att erbjuda unika karriär- och utvecklingsmöjligheter. Som konsult hos oss får du chansen att arbeta på spännande arbetsplatser inom olika branscher och vid din sida har du alltid en dedikerad konsultchef som stöttar dig under ditt uppdrag och hjälper dig framåt i din karriär. Du kommer dessutom bjudas in på flera spännande nätverksträffar och aktiviteter tillsammans med konsultchefer och övriga konsulter på Jurek
Nyfiken på att veta mer om hur det är att konsulta via oss? Spana in vad våra konsulter säger här: https://jurek.se/konsult-hos-oss-pa-jurek

Kontaktpersoner på detta företaget

Malin Sjöström
0709-721470
Susanna Filipsson

Rakel Jarl

Caroline Frödén
0766 33 14 44
Jenny Larsson

Ulriikka Uittomäki

Berivan Mohammed

Malin Alexandersson

Thomas Eklöf

Rakel Jarl
070-972 13 52

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Jurek Rekrytering & Bemanning AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 20 september 2024
  • Ansök senast: 20 oktober 2024

Besöksadress

Biblioteksgatan 11, Stockholm
None

Postadress

Biblioteksgatan 11
Stockholm, 11146

Liknande jobb


Lokalansvarig

Lokalansvarig

18 september 2024

17 september 2024

16 september 2024

13 september 2024