OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Detta är ett konsultuppdrag med start omgående fram till december 2025, med mycket goda möjligheter till förlängning för rätt person. Tjänstens omfattning är initialt på 50-75%. Du kommer att utgå från kontoret i centrala Stockholm.
Ditt uppdrag
I rollen som Office Manager jobbar du brett med flera delar av verksamheten. Du har en social roll som inkluderar tät dialog med både medarbetare och externa aktörer. Du jobbar metodiskt och självständigt för att underlätta och supportera, dels för att skapa en trivsam kontorsmiljö, dels för att agera administrativt stöd till dina kollegor inom olika delar av organisationen.
Exempel på arbetsuppgifter:
Kontorsansvar över projektkontoret i centrala Stockholm – sköta inköp och beställningar av kontorsmateriel samt ta emot leveranser
Se till att det är ordning och reda på kontoret och välkomna besökare
Ha löpande dialog med andra delar av organisationen för att diskutera behov och utvecklingsmöjligheter kopplade till kontoret och administrationen
Hantera aktiviteter rörande mötesrum, flytt och resebokningar
Medverka i kommunikationsinsatser så som informationsmöten, arrangemang och utskick av informationsmail
Din bakgrund
Vi söker dig som har minst tre års erfarenhet av kontorsarbete/kontorsadministration från en liknande roll/roller samt en gymnasieexamen med teoretisk inriktning.
I dina tidigare roller/erfarenheter måste du hanterat följande uppgifter:
Hanterat mötesrum och kontorsflytt
Genomfört resebokningar
Hanterat funktionsbrevlåda/inkorg
Kommunikationshantering (informationsmail, informationsmöten)
1 års erfarenhet av digitala informationshanteringssystem (ex. sharepoint eller liknande)
Minst tre års erfarenhet av arbete i Officepaketet
Notera att samtliga av ovan krav måste vara uppfyllda för att vi ska gå vidare med din ansökan.
I övrigt ser vi det som mycket meriterande om du har:
Minst två års erfarenhet av kontorsarbete/administration på ett kontor med minst 30 anställda.
Minst två års erfarenhet som ansvarig för inköp av kontorsmateriel för en verksamhet/kontor med 20 eller fler anställda
Minst två års erfarenhet av diarieföring av allmänna handlingar
Som person är du driven och självgående i ditt arbete och trivs när du får jobba strukturerat samt ta egna initiativ. Du är engagerad, nyfiken och lyhörd då du hela tiden strävar efter att leverera god service och stötta dina medarbetare.
När du blir en av oss
Som konsult hos The Pace erbjuds du alltid en marknadsmässig lön, friskvårdsbidrag, pensionsavsättning och anslutning till vårt kollektivavtal – inget är viktigare för oss än att du känner dig trygg i din anställning. På samma sätt som vi ställer höga krav på dig som konsult förväntar vi oss också att du ställer höga krav på oss som arbetsgivare. Oavsett vart du befinner dig i din karriär så ska konsultrollen hos The Pace ge dig kunskap och erfarenhet som du kan bära med dig på vägen till nästa spännande utmaning.
Wise Professionals är en rekryteringsbyrå som designar, utvecklar och erbjuder hållbara rekryteringslösningar tillsammans med arbetsgivare och kandidater som ställer höga krav. Vi arbetar på uppdrag av Sveriges starkaste varumärken tillsammans med arbetsgivare som månar om sina medarbetares arbetsglädje. Idag finns vi i Sveriges storstadsregioner Stockholm, Göteborg och Malmö.
Om du vill veta mer
Du får gärna kontakta oss om du har frågor om tjänsten eller undrar hur processen ser ut framöver. Vi som arbetar med detta uppdrag är Kandidatansvarig Emma Rehn, (emma.rehn@wise.se) och Konsultchef Philip Alfredsson, (philip.alfredsson@thepace.se)
Vi går igenom ansökningarna löpande och i konsultvärlden går processerna oftast snabbt. Rollen kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum, vänta därför inte med att skicka in din ansökan!
Vi ser fram emot att höra från dig!