Office Manager till Sthlm Urban Advisors

Office Manager till Sthlm Urban Advisors

Arbetsbeskrivning

I denna roll blir du navet i det dagliga arbetet och kulturen på kontoret genom att säkerställa en inbjudande och trivsam miljö med fingertoppskänsla. För dig som brinner för god service och att göra det lilla extra för uppdragsgivare, kollegor och leverantörer välkomnar vi varmt din ansökan till rollen som Office Manager! Sök redan idag då vi tillämpar löpande urval.

OM TJÄNSTEN

Sedan 2016 har Sthlm Urban Advisors arbetat med svenska och internationella bolag som vill stärka sin position i Stockholm och Sverige. De är den ledande rådgivaren inom public affairs och kommunikation, och ger rådgivning till aktörer som vill vara en del av staden som växer och utvecklas. Sthlm Urban Advisors arbetar med långsiktiga relationer och tillsammans med sina uppdragsgivare tar de fram strategier för att nå uppsatta affärsmål, kunna navigera i det politiska landskapet och överbygga kommunikativa utmaningar längs vägen.

I rollen som Office Manager på Sthlm Urban Advisors är ingen dag den andra lik. Arbetsuppgifterna omfattar ett självständigt ansvar för att stödja och underlätta för bolagets konsulter, samtidigt som du säkerställer en trivsam kontorsmiljö som fungerar smidigt och effektivt. Du kommer att vara ansvarig för första intrycket, både vad gäller bemötande och kontoret i sin helhet där du förbereder möteslokaler, hanterar inköp och tar hand om övriga frågor och ärenden som rör kontoret. Du kommer att bli introducerad till en varm och trivsam miljö och erbjudas både utbildning och stöd.

Du erbjuds
- Ett givande och socialt arbete med härliga kollegor och roliga aktiviteter
- Möjligheten att utvecklas på ett personligt och yrkesmässigt plan
- Möjligheten att delta i spännande evenemang och nätverksmöjligheter

ARBETSUPPGIFTER

Arbetsuppgifter


* Säkerställa en välorganiserad och effektiv kontorsmiljö samt agera ansiktet utåt mot besökare och kunder
* Organisera och projektleda företagsevenemang och samarbeta med leverantörer för catering och andra tjänster
* Sköta ekonomirelaterade uppgifter såsom fakturering, hantering av kvitton och grundläggande bokföring med Fortnox
* Hålla företagets sociala medier och webbplatsinnehåll uppdaterat
* Agera behjälpligt med allt från enklare IT-support till att stötta med övrig administration


VI SÖKER DIG SOM
- Har tidigare erfarenhet som VD-assistent, politisk assistent eller Office Manager
- Har tidigare erfarenhet inom service
- Är flytande i svenska och engelska i tal och skrift
- Har goda kunskaper i officepaketet, speciellt powerpoint, word och excel
- Kan hantera flera bollar i luften, har en god prioriteringsförmåga och gott självledarskap

Det är meriterande och din ansökan kommer att prioriteras om du har en relevant akademisk examen. Det är även meriterande om du har kunskaper inom Fortnox.

För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper:
- Hjälpsam
- Stresstolerant
- Ordningsam
- Ansvarstagande
- Prestigelös

Vår rekryteringsprocess

Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.

Vi tillämpar löpande urval och kommer plocka ner annonsen när tillräckligt många kandidater har nått slutskedet i rekryteringsprocessen. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.

INFORMATION OM FÖRETAGET
Läs mer om Sthlm Urban Advisors på deras hemsida eller LinkedIn!

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 9 oktober 2024
  • Ansök senast: 9 november 2024

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


9 december 2024

Regulatory Affairs Specialist

20 november 2024