Office Manager till stort och stabilt företag centralt i Stockholm

Arbetsbeskrivning

Om tjänsten
Är du en do:er med driv och engagemang för ditt arbete? Trivs du bäst i roller med variation och arbetsuppgifter från högt till lågt? Brinner du dessutom för ordning och reda, problemlösning och söker en social arbetsroll? Läs då vidare kring rollen som Office Manager!

Om företaget
Vår kund är ett stabilt företag med ca 150 anställda. De sitter i nyrenoverade och trevliga lokaler på Östermalm nära till tunnelbana och bussar.

Denna tjänst är på heltid med arbetstiderna 8.00 – 16.45 och sommartid 8.00 – 15.45. Önskvärd start för tjänsten är omgående.

Arbetsuppgifter
Tillsammans med företagets receptionist ansvarar ni för servicen på kontoret. Din roll är bred med varierande arbetsuppgifter från högt till lågt, både praktiskt och administrativt. I din roll är du exempelvis:
- Ansvarig för att kontorets lokaler, möbler och teknik fungerar som det ska
- Ansvarig kontaktperson gentemot leverantörer och fastighetsägare
- Ansvarig för kontorets säkerhets- och operativa brandrutiner
- Delaktig i onboarding av nya medarbetare
- Ansvarig för att skapa en trivsam och fungerande kontorsmiljö

Kvalifikationer
Vi söker dig med:
- Tidigare erfarenhet från servicebranschen och en liknande roll där du arbetat mycket praktiskt
- Mycket goda kunskaper i det svenska och engelska språket
- System- och datorvana
Det är även meriterande om du har körkort.

För att axla denna roll på bästa sätt tror vi att du är en person som tycker om att arbeta i en bred och rörlig roll. Du är personen som kan växla mellan att skruva ihop ett nytt skrivbord, ställa i ordning inför viktiga möten och att attestera fakturor. I din roll är du en person med stora kontaktytor både internt och externt, och vi tror därför att du är en relationsskapande, kommunikativ och social person. Vidare arbetar du i nära samarbete med företagets receptionist och även HR-avdelningen. Vi förutsätter därför att du har god samarbetsförmåga. Utöver detta tycker du om att hjälpa andra, är prestigelös, serviceminded och har ett öga för detaljer. Du är även handlingskraftig, lösningsorienterad och har god prioriteringsförmåga.

Övrigt
Samtliga frågor kring tjänsten och rekryteringsprocessen hänvisas till ansvarig rekryterare Clara Backlund 08-663 99 00. Vi tar ej emot ansökningar via mail eller telefon och vi arbetar även med löpande urval, vilket innebär att tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.

Välkommen in med din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Martina Wahlgren

Hanna Benjaminson

Clara Backlund

Susanne Järleby

Anna Jardelid

Hanna Benjaminson

Susanne Järleby

Linn Arvidsson

William Ericson

Linnea Hägg

Sammanfattning

Besöksadress

Sturegatan 38, Stockholm
None

Postadress

Sturegatan 38
Stockholm, 11436

Liknande jobb


Extrajobb som receptionist

Extrajobb som receptionist

23 december 2024

23 december 2024

Receptionisttjänst på heltid

Receptionisttjänst på heltid

22 december 2024