Office Manager till Studio Stockholm

Arbetsbeskrivning

SNABBFAKTA:

Omfattning: 80-100%
Arbetstider: Måndag till fredag ca 9-16
Ort: Stockholm (Södermalm)
Startdatum: Omgående
Anställningsform: Löpande bemanning

DIN FRAMTIDA ARBETSPLATS:

Studio Stockholm är en modern prisbelönad arkitektbyrå med cirka 40 anställda som arbetar med projekt i många olika storlekar. Arkitektbyrån strävar efter att vara den bästa partnern när det gäller att förstå och utveckla kundernas affärer och varumärken. Byrån finns som en rådgivare och en partner genom hela kundens resa från att skapa en strategi och ett kreativt koncept till att presentera utvärdering och uppföljning. Här arbetar man med projekt i flera skalor, från fastighetsutveckling i stort ända ner till den mindre skalan med möbel- och produktdesign.

På Studio Stockholm arbetar man på ett relativt ungt kontor i ett bra klimat med många internationella bakgrunder där alla drivs mot samma mål i en dynamisk, kommunikativ, händelserik arbetsmiljö. Byrån är i ständig utveckling vilket bidrar till att det finns många bollar i luften, deadlines och olika projekt i gång. På kontoret finns den familjära och välkomnande känslan med stort utrymme för en gemenskap och god stämning.

DIN ROLL:

Som spindeln i nätet kommer du som Office Manager ligga steget före och på ett självständigt sätt ha koll på allt som rör kontoret samt bidra till den goda och positiva stämningen. Dina erfarenheter av service och din energi kommer att speglas i dina arbetsuppgifter och du kommer att ha många bollar i luften samtidigt. Du kommer även ha uppgifter som att stötta marknadsavdelningen och sköta administration av hemsida och sociala medier samt projektleda en flytt av kontoret som kommer att ske under hösten.

Dina främsta arbetsuppgifter är:

- Ta emot kunder och besökare

- Sköta onboarding vid nyanställningar

- Ha kontakt med leverantörer och sköta bokning av presentationer

- Planera och förbereda inför möten, events, studieresor och AWs

- Assistera ledningen och övriga medarbetare med praktiska och administrativa

- Sköta inköp av kontorsmaterial

- Vara ansvarig över att Studion hålls i fint skick

- Stötta marknadsavdelningen med administration av hemsida och sociala medier.

VEM ÄR DU?

Du beskriver dig själv som en glädjespridare som brinner för service med en positiv inställning och som vill bidra till en god stämning. Du är en social och lösningsorienterad person som vågar ta egna initiativ och som drivs av att lyckas i sin roll. Vidare är du en trygg och kommunikativ person med ett öga för detaljer. Lika väl är du duktig på att prioritera dina arbetsuppgifter.

Vi ser gärna att du:

- Kan ha många bollar i luften samtidigt

- Vara kreativ med fingertoppskänsla

- Har koll på sociala medier

- Systemkunskaper i Office-paketet, One-note och Microsoft Teams

- Har administrativa kunskaper

- Har arbetat i en Office Manager-roll tidigare

- Behärskar både engelska och svenska i tal och skrift

VAD ERBJUDER VI?

Som anställd på Bara Posten Bemanning får du en konsultchef som blir ditt bollplank och coach under hela anställningen. Som konsult blir du också en del i vårt konsultnätverk RPB Insights. RPB Insights ger dig utbildning och utveckling i form av föreläsningar, workshops, nätverksträffar och andra sociala tillställningar. Det ger dig också en möjlighet att träffa andra konsulter. Vi erbjuder alla våra konsulter friskvård.

ÖVRIG INFORMATION

- Den här rekryteringsprocessen hanteras av Bara Posten Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Du kommer att vara anställd av oss på Bara Posten Bemanning och blir uthyrd till vår kund.

- Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen.

- Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på rekrytering@rpbemanning.se

OM BARA POSTEN BEMANNING

Bara Posten Bemanning erbjuder bemanning- och rekryteringslösningar med fokus på kontorsnära tjänster såsom reception, kontorsservice, administration samt tjänster inom ekonomiområdet. Bara Posten Bemanning riktar sig till företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga och lösningsorienterade människor.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Bara Posten Bemanning
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 1 september 2022
  • Ansök senast: 18 februari 2023

Liknande jobb


22 november 2024