OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Har du ett intresse för kundservice och förstår vikten av ett positivt första intryck? Vill du jobba på ett kontor i toppklass och har en fingertoppkänsla för kundbemötande samtidigt som du tycker det är roligt att agera lite spindeln i nätet? Vi söker nu en professionell glädjespridare som vill ta sig an möjligheten att bidra till en härligare organisationskultur hos vår kund. Låter det som en beskrivning av dig? Vänta inte med din ansökan!
OM TJÄNSTEN
Academic Work söker för vår kunds räkning en Office Manager för ett heltidsuppdrag mitt i centrala Göteborg. Du kommer att vara ansvarig för den dagliga driften på kontoret, vara en allt i allo person helt enkelt. Fokus kommer ligga på att assistera VD och ledningsgruppen ihop med att du förstår vikten av att receptionen alltid fungerar och erbjuder dess besökare bästa möjliga service. Du kommer bland annat stötta platschef i administrativa uppgifter och beställningar, fakturahantering rörande kontoret samt supportera planering och bokning av externa konferenser och kundevent med mera. Rollen är på så sätt varierande och det krävs en stor portion ansvarstagande, noggrannhet och självförtroende. Vi söker därför dig som har arbetat i en liknande roll tidigare och som enkelt kan komma med egna initiativ som driver arbetet framåt.
Uppdraget är en del av vår personaluthyrning. Du kommer att vara anställd av Academic Work och arbete som konsult hos kunden. Du kommer få mer information om uppdraget samt kunden om du går vidare i processen.
För att du ska vara aktuell i processen bör du kunna starta omgående!
Du erbjuds
* En varierande och viktig roll på ett ledande internationellt företag
* Ett arbete med gott centralt läge och trevliga lokaler i kombination med härliga kollegor
Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.
ARBETSUPPGIFTER
Dina dagliga arbetsuppgifter kommer till största del bestå av övergripande skötsel av kontoret ihop med stöttning och assistering av VD och ledningsgrupp. Du kommer exempelvis:
* Stötta platschef i administrativa uppgifter och beställningar
* Supportera ledningsgruppen med resebokningar och reseräkningar
* Hantera fakturor rörande kontoret samt ledningsgruppen
* Supportera planering och bokning av externa konferenser och kundevent (hitta hotell, venues etc) och interna konferenser på kontoret
* Administrera kontrakt relaterade till kontoret
* Övergripande ansvarig gentemot deras resebyrå samt gruppbokningar
VI SÖKER DIG SOM
- Har arbetat i en liknande roll tidigare där du tagit mycket eget ansvar
- Har god datavana, främst inom Office-paketet - Excel, Powerpoint
- Är obehindrad i svenska och engelska i både tal och skrift då stora delar av kommunikationen sker på dessa språk
Som person ser vi att du är:
* Serviceinriktad
* Noggrann
* Självgående
Övrig information
* Start: Omgående!
* Omfattning: Heltid, långsiktigt
* Placering: Centrala Göteborg
* Lön: Timbaserad månadslön
Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kundens önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.
Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.
Kontaktpersoner på detta företaget
Sara Frykedal
Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén
Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd
Konsultchef Catrin Laudon
Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon
Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231