Office Manager till Unicef i Stockholm

Arbetsbeskrivning

Vi söker en serviceorienterad Office Manager på 75% till Unicef i city. Läs mer här och sök idag!

Här är det perfekta jobbet för dig som trivs i en professionell miljö och internationell anda. Vi erbjuder dig ett jobb inom en organisation som gör skillnad på riktigt. Här har du en möjlighet att införskaffa dig nya kunskaper i en miljö som främjar utveckling. I ditt framtida jobb får du en ansvarsfull roll där du bidrar med service och struktur till kontorets olika avdelningar.

Ditt anställningserbjudande

Som office manager på Unicef erbjuds du en självständig roll med möjlighet att växa in i fler ansvarsfulla uppgifter. 

Hos oss på TNG blir du en betydelsefull medarbetare som gör skillnad – oavsett om du arbetar på ett av våra kontor eller som konsult hos en av våra kunder. Som konsult är du faktiskt extra betydelsefull, för det är du som träffar våra uppdragsgivare varje dag.

Dina arbetsuppgifter

Som Office Manager kommer du ha en bred roll med många arbetsuppgifter. Ett axplock är:

• Ta emot externa besökare
• Boka och sköta konferensrum
• Hålla gemensamma utrymmen representativa
• Beställa och inhandla kontorsartiklar samt saker för kök/städ/hygien
• Sköta hantering av post/bud/ta emot leveranser
• Projektleda och koordinera events, konferenser och andra större möten
• Hjälpa till med att ta fram och beställa trycksaker
• Ta fram välkomstpaket till nyanställda
• Ansvara för trivselgruppen

Värt att veta

Denna tjänsten är på deltid 75%. Detta är ett konsultuppdrag på 6 månader via TNG. Start sker efter överenskommelse, men gärna så snart som möjligt.

Som konsult är det viktigt att du känner dig trygg i din anställning hos oss på TNG, därför är det bra för dig att veta att vi är ett auktoriserat bemanningsföretag med kollektivavtal. Det innebär att du som konsult omfattas av kollektivavtalets villkor för exempelvis lön, försäkringar, tjänstepension och semester.

 

Våra förväntningar

Som Office Manager hos Unicef kommer du som är servicemässig, prestigelös och med ett sinne för ordning och reda passa perfekt. Du har en "can do"-attityd och sprider alltid positiv energi till dina kollegor. Vi tror att du tidigare har jobbat i en liknande roll och ser ser gärna att du är självständig och kreativ när det kommer till problemlösning. Eftersom att du har mycket externa kontakter ser vi också att du är flytande på svenska och engelska.

Intresserad?
Detta är ett bemanningsuppdrag vilket innebär att du kommer att bli anställd av oss på TNG och arbeta som konsult på plats hos vår kund. Vi sköter hela rekryteringsprocessen på ett fördomsfritt och kompetensbaserat sätt. Är du intresserad av tjänsten, ansök snarast! Urvalet sker löpande och tjänsten kan tillsättas före sista ansökningsdatum. Vänligen sök via vårt ansökningsformulär då vi inte tar emot ansökningar via email. Du söker enkelt med ditt CV eller LinkedIn-profil, och alltid utan personligt brev. Motivera istället kort i ansökningsformuläret varför du söker jobbet. Du kan sedan följa din ansökan live via hemsidan. Har du frågor är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Scheef
08-410 690 50
Sinisa Strbac

Jonas Olsson
08-410 639 22
Jennie Mannesten
08-21 92 05
Dana Jennerström
08-410 639 23
Dana Jennerström

Marcus Eriksson

Maria Tedsjö
0709-76 48 95
Malin Löwdahl
08-410 639 29
Pär Johansson
070-350 03 07

Sammanfattning

  • Arbetsplats: TNG Group AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 7 mars 2022
  • Ansök senast: 19 mars 2022

Besöksadress

Korsgatan 3, Göteborg
None

Postadress

Västra Järnvägsgatan 15
Stockholm, 10132

Liknande jobb


Teamlead till Ordna Bolåns privatlåneteam

Teamlead till Ordna Bolåns privatlåneteam

15 november 2024

Samordnare till Språkservice Tolkcenter

Samordnare till Språkservice Tolkcenter

15 november 2024

Teamledare Fundraising

Teamledare Fundraising

14 november 2024