OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om tjänsten
Vi söker en engagerad och ansvarsfull Office Manager för ett spännande uppdrag hos vår kund i Stockholm. I rollen som Office Manager kommer du att spela en central roll i att säkerställa effektiv drift och smidig administration för deras verksamhet. Om du har tidigare erfarenhet av att arbeta som Office Manager samt en passion för att skapa en positiv arbetsmiljö, kan detta vara din nästa utmaning!
Uppdraget sträcker sig från maj 2024 till januari 2025 med möjlighet till förlängning.
Om oss
KFX HR-partner är ett auktoriserat bemannings-, rekryterings- och omställningsföretag. Vi är mycket måna om att du ska trivas hos oss och på din kundarbetsplats. Hos oss är du en viktig och uppskattad person, både som anställd och som kollega. Vi är ett bemanningsföretag som värnar om den personliga kontakten med alla våra medarbetare. Vårt mål är att vara bemanningsbranschens bästa arbetsgivare.
Du kommer att bli anställd av KFX HR-partner, därför är det viktigt att du trivs i rollen som konsult. Som konsult är det viktigt att du kan ta egna initiativ, är flexibel och pålitlig. Du är vårt och kundens ansikte utåt och ska därför förstå vår och kundföretagets organisation. Våra ledord på KFX HR-partner är Stolthet, Omtanke och Engagemang, dessa ska genomsyra allt vi gör.
Arbetsuppgifter
Som Office Manager kommer du att vara en nyckelperson för företagets smidiga verksamhet. Du kommer att arbeta över en bred front med administration, koordinering och kontorsservice. Dina huvudsakliga ansvarsområden kommer att inkludera:
• Att övervaka kontorsutrymmet för att säkerställa att det är organiserat och väl underhållet.
• Hantering av inköp av kontorsmaterial och förbrukningsvaror för att säkerställa att teamet har de nödvändiga resurserna.
• Att koordinera möten och evenemang för att säkerställa smidiga och effektiva affärsaktiviteter.
• Att hantera administration relaterad till möten och resor för att underlätta för teamets arbete.
• Att vara huvudkontaktperson för städfirma, fastighetsskötare och leverantörer för andra tjänster för att säkerställa att kontoret fungerar smidigt.
• Att ta hand om beställningar av behörigheter till passeringssystem och larm för att säkerställa kontorets säkerhet.
• Att vara till hands för receptionen vid behov för att stödja med olika ärenden.
• Att samordna och delta i regelbundna brand- och säkerhetsinventeringar för att säkerställa en trygg arbetsmiljö.
Kvalifikationer
• Tidigare erfarenhet av rollen som Office Manager
• Flytande kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift
• Kunskap om Microsoft Office-program och andra relevanta verktyg
Vi letar efter dig som har en passion för att överträffa förväntningarna, både för vår medarbetare och kunder. Som Office Manager är du inriktad på att leverera enastående service och ser till att ditt bidrag blir oumbärligt för verksamheten. Du trivs i en roll där du får möjlighet att vara serviceinriktad och tar dig an uppgifter med ödmjukhet och en självgående inställning. Din personlighet präglas av social kompetens, en positiv attityd gentemot förändringar samt förmågan att ta egna initiativ och presentera kreativa idéer.
Övrigt
Detta är ett konsultuppdrag under visstid där du blir anställd av KFX och arbetar ute hos vår kund i Solna. Vi gör en bakgrundkontroll i samtliga rekryteringsprocesser. Vid frågor eller funderingar kontakta ansvarig rekryterare Jonna Bushati på Jonna.bushati@kfx.se. Vi tar inte emot ansökningar via mejl. Urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Ta därför chansen och sök redan idag! Välkommen!
Kontaktpersoner på detta företaget
Anna Jardelid
Lovisa Kvam
Lovisa Kvam
Anna Jardelid
070-663 09 49
Susanne Järleby
Emelie Wedin
Anna Jardelid
Anna Jardelid
070-971 16 67
Mathilda Berg
Mathilda Berg