OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Tjänstebeskrivning
Gillar du att ha flertalet olika typer av arbetsuppgifter? Är du en person som dina kollegor kan luta sig mot? Har du en bakgrund inom ekonomi samtidigt som du är skicklig på att agera som spindeln i nätet i det dagliga arbetet? Då låter det som att vi skulle bli en bra match!
I rollen som Office Manager kommer du ha det yttersta ansvaret för administrationen samt för kontoret i sin helhet. Utöver detta kommer du även ha en avgörande roll kopplat till att verksamheten flyter på samtidigt som du är med och skapar förutsättningar för verksamheten att fortsätta växa. Vidare kommer du att fungera som en länk mellan interna och externa kontakter och även vara behjälplig med att stödja affärsverksamheten i stort.
I din roll kommer du vara en nyckelperson för den nyetablerade verksamheten i Skåne. Du kommer finnas där som ett bollplank för dina kollegor och arbeta mycket efter eget ansvar.
Exempel på arbetsuppgifter:
• Administrationsansvarig
• Ansvarig för sociala medier
• Koll på ingående och utgående fakturor
• Kundorderhantering
• Ansvarig för kontorslokalen
• Projektledning inför mässor
Krav på person
Vi söker en multikompetent person som både trivs vid att ha många bollar i luften och vid att ha en varierad arbetsdag kopplat till sina arbetsuppgifter. Vi ser gärna att du är ambitiös och letar efter en arbetsplats där det finns goda möjligheter till att växa tillsammans med bolaget.
Krav för tjänsten:
• Bakgrund inom ekonomi (gärna företagsekonomi)
• SAP
• Högt driv
• God datorvana
• Kommunikativt lagd
Är du dessutom prestigelös och har ett gott humör kommer du att passa som handen i handsken.
För denna tjänst kommer stor vikt läggas vid dina personliga egenskaper. Vi värderar dina egenskaper högt och ser gärna att du har en bakgrund inom idrotts- eller föreningslivet. Berätta vilken aktivitet du utövat, på vilket sätt det har format dig som person samt hur du tror att detta påverkar dig kopplat till din roll. Vidare söker vi dig som ställer dig bakom PerformIQs värdegrund och värdesätter en jämn ålders- och könsfördelning såväl som etnisk samt kulturell mångfald.
Övrigt
Start: Enligt överenskommelse
Omfattning: Heltid
Arbetstid: Kontorstider
Plats: Lund-regionen
PerformIQ – rekrytering av personal med egenskaper från idrott/föreningsliv, är vår samarbetspartner och vi hänvisar eventuella frågor om tjänsten till Rekryteringskonsult Mattias Carlsson på mattias.carlsson@performiq.se. Kallelser till intervjuer kommer ske löpande.
Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen.
Företagspresentation
From weight-accurate slicing to the precise infeeding and packaging of sausage, meat and cheese: Weber Machinery is one of the leading system providers for sliced products and one of the most important partners for the food processing industry. The portfolio is versatile and offers perfect solutions for all requirements and application areas.
Round about 1,450 employees at 22 locations in 18 nations are employed at Weber Machinery today and it is their commitment and passion that contributes to the overall success of the Weber Group every day. From the beginning, the company has been family-owned and is today led by CEO Tobias Weber, the eldest son of the company’s founder Günther Weber.
Artiklar i detta ämnet
- Samverkan fack och arbetsgivare
Kontaktpersoner på detta företaget
Sara Lindmark
Sara Lindmark
0733-537521
Erica Owen
Caroline Gustafsson
Alexandra Berg
Sara Lindmark
Alva Grell
Mattias Söderberg
Petra Davidsson
Mattias Söderberg