Office Manager till Wipro

Arbetsbeskrivning

Om företaget

Wipro är ett världsledande och globalt företag inom informationsteknik, rådgivning och affärsprocesser. På Wipro utnyttjar de kraften i kognitiv databehandling, hyperautomatisering, robotik, moln, analys och framväxande teknik för att hjälpa sina kunder att anpassa sig till den digitala världen och göra dem framgångsrika.

Wipro är ett företag som är globalt erkänt för sin omfattande portfölj av tjänster, sitt starka engagemang för hållbarhet och bra företagsmedborgarskap. De har över 200 000 dedikerade medarbetare som betjänar kunder på sex kontinenter. Tillsammans upptäcker de på Wipro idéer och kopplar ihop prickarna för att bygga en bättre och djärv ny framtid.

Om dig:

Vi söker dig som har erfarenhet av administrativa arbetsuppgifter och gärna tidigare erfarenhet som Office Manager. Du är noggrann och ansvarfull i ditt arbete. Du ställer gärna upp för dina kollegor och är generellt prestigelös. För att trivas i den här rollen är du kommunikativ och riktigt bra på service. Utöver det är säkerhet något som du värderar högt och tycker är viktigt. Du är affärsmässig och kan hantera många bollar samtidigt.

Om rollen

I rollen som Office Manager kommer du att jobba självständigt med varierande uppgifter. Du kommer att planera och hantera alla aspekter relaterade till kontoret och kommer att hantera bland annat underhållskontrakt, utrustning, tilldelning och layout av byggnadsutrymmen, kontorsservice, möbler och kommunikationstjänster. Du kommer att jobba med att följa upp processer när det gäller att säkerställa överensstämmelse med H&S Building Regs och Local Authority Regs. I rollen som Office Manager kommer du även att jobba med projektplanering och hantera budget.

Arbetsuppgifter

- Säkerställa att processer följs i samband med H&S och olika projekt, inklusive kontorsflytt, omorganisationer och modifieringar, förebyggande eller avhjälpande underhåll.
- Identifiera och leverera processändringar för att förbättra kvaliteten på Facility Managment-tjänster inom budgeten begränsningar
- Ansvara över kontorssäkerhet och processer
- Ansvarar för att upprätthålla goda kund- och tjänsteleverantörsrelationer
- Självständigt vara ansvarig för anställning, utbildning, rådgivning och motivera personal
- Samordna besök och resor
- Hantera personal


Skallkrav

- Flytande svenska och tyska i tal i skrift

- Tidigare erfarenhet av administrativt arbete

- Ostraffad då det är en säkerhetsklassad arbetsplats

Meriterande:

- Utbildning inom dataskydd

- Tidigare erfarenhet av arbete på ett globalt bolag

- Kunskaper i tyska, danska, norska eller finska är meriterande

Övrigt:

Vi kommer i denna process att träffa kandidater löpande, och tycker du att ovan låter som något för dig ser vi gärna att vi får din ansökan omgående.

Ansökan eller frågor kring rollen eller processen kan riktas till rekrytering@happyboss.se

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Happy Boss
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 30 september 2021
  • Ansök senast: 19 mars 2022

Liknande jobb


25 november 2024

Teamlead till Ordna Bolåns privatlåneteam

Teamlead till Ordna Bolåns privatlåneteam

15 november 2024

Samordnare till Språkservice Tolkcenter

Samordnare till Språkservice Tolkcenter

15 november 2024