OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker en serviceorienterad Office Manager till Xledger i Alvik. Läs mer här och sök idag!
Brinner du för att leverera god service och är dessutom en fena på administration? I Alviks strand sitter IT-bolaget Xledger som just nu är på jakt efter deras nästa Office Manager, som vi gärna ser kan starta redan nu. Här kommer du axla en roll med varierande arbetsuppgifter - allt från att anordna nästa konferens till support av marknadsaktiviteter. Läs mer här och sök idag!
VAD KAN VI ERBJUDA DIG?
På Xledger erbjuds du en självständig roll som Office Manager, med möjlighet att växa in i fler ansvarsfulla uppgifter. Du kommer att vara en del av ett tillväxtbolag som värdesätter en entreprenöriell anda, där alla i bolaget har en viktig del för att nå nya goda resultat.
Detta är ett konsultuppdrag på minst 1 år med möjlighet till anställning hos Xledger.
DINA FRAMTIDA ARBETSUPPGIFTER
Som Office Manager kommer du bland annat att:
• Ansvara för lokalfrågor och felanmälningar, samt vara kontaktperson gentemot leverantörer
• Hålla gemensamma ytor representativa
• Beställa kontorsmaterial
• Projektleda kommande kontorsflytt
• Vara behjälplig vid on- och offboarding av anställda
• Planera kickoffer, AW:s och företagsfrukostar
• Supportera marknadsavdelningen med diverse administrativa uppgifter
ROLLEN INNEBÄR OCKSÅ
Detta är till en början ett konsultuppdrag på 1 år via TNG, och kommer därefter gå över till att bli en fast tjänst på Xledger. Start sker senast i början av mars, men gärna så snart som möjligt. Tjänsten är på 70% med flexibla arbetstider. För dig som har en bakgrund inom marknadsföring så erbjuds en tjänst på heltid.
VEM ÄR DU?
Som Office Manager hos Xledger kommer du som är servicemässig, prestigelös och med ett sinne för ordning och reda passa perfekt. Vi tror att du tidigare har jobbat i en liknande roll och vi ser det som starkt meriterande om du har erfarenhet av marknadsföring. Vi ser också att du är självständig, samt är kreativ och flexibel när det kommer till problemlösning. Du har en "can do"-attityd och sprider alltid positiv energi till dina kollegor.
INTRESSERAD?
Detta är ett bemanningsuppdrag vilket innebär att du kommer att bli anställd av oss på TNG och arbeta som konsult på plats hos vår kund. Vi sköter hela rekryteringsprocessen på ett fördomsfritt och kompetensbaserat sätt. Är du intresserad av tjänsten, ansök snarast! Urvalet sker löpande och tjänsten kan tillsättas före sista ansökningsdatum. Vänligen sök via vårt ansökningsformulär då vi inte tar emot ansökningar via email. Du söker enkelt med ditt CV eller LinkedIn-profil, och alltid utan personligt brev. Motivera istället kort i ansökningsformuläret varför du söker jobbet. Du kan sedan följa din ansökan live via hemsidan. Har du frågor är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare.
Kontaktpersoner på detta företaget
Sara Scheef
08-410 690 50
Sinisa Strbac
Jonas Olsson
08-410 639 22
Jennie Mannesten
08-21 92 05
Dana Jennerström
08-410 639 23
Dana Jennerström
Marcus Eriksson
Maria Tedsjö
0709-76 48 95
Malin Löwdahl
08-410 639 29
Pär Johansson
070-350 03 07