Office Manager / VD-assistent / Ekonomiassistent /centralt i Stockholm

Office Manager / VD-assistent / Ekonomiassistent /centralt i Stockholm

Arbetsbeskrivning

Om Bravura:

Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!

Om tjänsten:

Det här är ett konsultuppdrag med goda möjligheter till överrekrytering. I den här rollen får du initialt en anställning hos Bravura, och det är uttalat att Neqst har för avsikt att erbjuda dig anställning hos dem på sikt. Detta ger både dig och Neqst en bra möjlighet att lära känna varandra samt utvärdera hur ni trivs med ert samarbete.

Om företaget:

Neqst Services är ett investmentbolag beläget centralt i Stockholm. Bolaget fokuserar exklusivt på företag i den nordiska teknologisektorn. De arbetar med långsiktiga investeringar och bygger och utvecklar framgångsrika företag.

Företagskulturen präglas av långsiktighet, transparens och rak kommunikation. På kontoret på Birger Jarlsgatan arbetar 12 personer. Här möts du av en professionell och lättsam miljö.

Arbetsuppgifter:

I rollen som kontorsansvarig receptionist har du en central och koordinerande roll. Du ansvarar för att ta emot besökare, telefon- och mailhantering, konferens- och resebokningar, posthantering och inköp av kontorsmaterial. Vidare hanterar du bokning av mötesrum samt förberedelser inför fika och lunchmöten. I rollen ingår även kontorsservice såsom ansvar för att kontoret hålls rent och snyggt, administrativa uppgifter och dokumenthantering. Du har även ett ansvar för IT-miljön vilket innebär att se över att printers, wi-fi, telefon och datautrustning fungerar som det ska. Därtill har du kontakt med externa kontaktytor som support, leverantörer och fastighetsskötare. Som receptionist arbetar du proaktivt för att det ska vara en inbjudande miljö för både medarbetare och besökare.

Rollen innebär även att du stöttar VD, och i mindre utsträckning även andra delägare, med sedvanliga assistentuppgifter så som att förbereda och organisera dokument och presentationer, förbereda inför möten samt hålla koll på kalender. I rollen stöttar du även ekonomiavdelningen med enklare redovisningsarbete.

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

• Tidigare erfarenhet av liknande roller såsom chefsassistent, receptionist, kontorsansvarig eller liknande
• Du uttrycker dig väl i tal och skrift, även på engelska
• Erfarenhet av administration är meriterande
• Grundläggande kunskaper inom Excel och Power Point, van att arbeta inom Mac-miljö är meriterande

Då du har en central funktion ser vi att du har en positiv inställning samt är ytterst serviceinriktad och professionell. Förmodligen har du ett öga för detaljer och trivs med att se till att kontoret är representativt och välkomnande. Receptionen ansvarar för internservice så därför är det viktigt att du är flexibel och prestigelös och trivs med att stötta andra och underlätta för VD och dina kollegor. Du arbetar självständigt. Är strukturerad och tar egna initiativ till att ordna saker som behöver bli gjorda.

Övrig information:

Start: Omgående, med viss hänsyn till uppsägningstid
Plats: Birger Jarlsgatan 9
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: https://www.bravura.se/din-karriar.

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

receptionist, reception, kontorsassistent, kontorsansvarig, office manager, service, kontorskoordinator, VD-assistent, assistent, ekonomiassistent, Executive assistant, investmentbolag

Kontaktpersoner på detta företaget

Nina Wennersten

Kristina Nicolin

Karin Vannfält-Restorp

Amanda Forssell

Sofie Persson

Karolina Hoti

Josefine Gustafsson

Isabelle Riddez

Johan Ström

Lisa Eklund

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Bravura
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 4 februari 2022
  • Ansök senast: 4 mars 2022

Besöksadress

Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm
None

Postadress

Långholmsgatan 27
Stockholm, 11733

Liknande jobb


2 oktober 2024