Office Manager/Business Support

Office Manager/Business Support

Arbetsbeskrivning

Till vår kund, ett nytänkande, expansivt mjukvarubolag, söker vi nu en Office Manager/Business Support som kommer att få möjligheten att arbeta i en bred och varierad roll med många kontaktytor.

Start: Snarast möjligt

Plats: Centralt i Stockholm

Om rollen
I denna roll kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter att bestå av:

Hantering av HR-administration innefattandes on-boarding av nyanställda, stöd i rekryteringsprocesser, hantering av personalregister, implementation av nytt HR-system samt övervakning av introduktionsprocessen för nyanställda.
Viss löneadministration, exempelvis kontroll av tid- och kostnadsredovisning.
Viss ekonomiadministration i form av orderhantering, fakturering med mera.
Att agera stöd till ovan eller andra generella områden samt fungera som kontakt för medarbetare och mot co-working space. Detta inkluderar hantering av medlemskap, hantering av förfrågningar eller eventuella klagomål.
Att identifiera och komma med förbättringsförslag i administrativa processer.
Att planera och genomföra interna evenemang och sammankomster samt sköta tillhörande logistik, budget och koordinering.
Ansvara för anläggning och arbetsmiljö, underhåll av kontorsmiljön samt säkerställa så att kontorsmiljön uppfyller hälso- och säkerhetsbestämmelserna.

Om dig

Vi tror att du har erfarenhet av liknande roll sedan tidigare och har god vana av att arbeta i en dynamisk miljö med många kontaktytor. Som person är du är en orädd person med skinn på näsan, har ett kommunikativt förhållningssätt samt en hög grad av servicemedvetenhet. Vidare tror vi att du är en flexibel, noggrann och ansvarstagande person som drivs av att ha många bollar i luften samtidigt.

Vi svarar gärna på frågor
För frågor om tjänsten kontakta Rebecca Jonas på rebecca.jonas@talentsofsweden.se Vi intervjuar löpande så varmt välkommen med din ansökan snarast, rollen kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Tyvärr har vi inte möjlighet att ta emot ansökningar via mejl.

Ekonompodden – Den självklara podden för dig som ekonom  
Ekonomppodden har etablerat sig som Sveriges främsta podd för yrkesgruppen ekonomer där du får lyssna till allt från spännande möjligheter i karriären till självledarskap och personlig utveckling. I podden diskuteras ekonomifunktionens olika roller, utmaningar och möjligheter samt trender inom branschen. Utöver det erbjuder Ekonompodden fördjupningar med intressanta gäster, såsom företagsledare, specialister eller andra framstående personer inom branschen. En utmärkt plattform för dig som vill fortbilda, lära nytt eller inspireras oberoende var du är i karriären. Lyssna på spotify eller apple podcast.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Talents of Sweden
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 2 januari 2024
  • Ansök senast: 8 januari 2024

Besöksadress

Engelbrektsplan 2
None

Postadress

Engelbrektsplan 2
Stockholm, 11434

Liknande jobb


VD-assistent

13 mars 2024

Executive Assistent till bolag i framkant!

Executive Assistent till bolag i framkant!

16 februari 2024