OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Som Kontorsansvarig & Marknadsassistent på Kantar Sifo kommer du att ha en rad varierande arbetsuppgifter och driva ett flertal parallella aktiviteter. I din roll kommer du huvudsakligen att ha ett kontorsansvar och kontakt med interna och externa leverantörer. Du kommer även få möjligheten att hjälpa till med att ta fram en översikt av marknadsaktiviteter för året. Vidare så kommer du ha få hjälpa till med planeringen och genomförandet av kick-offer och konferenser.
Kontoret ligger på Vasagatan 11 och du kommer huvudsakligen att arbeta på plats, med visst utrymme för arbete på distans. Möjlighet till flexibla arbetstider finns.
I din roll som kontorsansvarig/marknadsassistent kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter innebära:
- Ansvar över kontor och kontorsmaterial
- Kontakt med leverantörer
- Uppdatera hemsidan
- Hjälpa till med inbjudningar och uppföljningar av seminarier
- Hjälpa till med att fram en översikt av marknadsaktiviteter för året
Tjänsten som kontorsansvarig/marknadsassistent är ett konsultuppdrag på heltid med omgående start. Uppdraget sträcker sig i 2-3 månader.
Om dig
Vi söker dig som har tidigare arbetslivserfarenhet inom Office-management och marknadsföring. Vi söker dig med gymnasieutbildning och som har mycket goda kunskaper i svenska och engelska, likväl tal som i skrift. Viktigt för tjänsten är att du har tidigare erfarenhet av en liknande roll och att du har god datorsystemvana.
Vidare ser vi att du är en framåt och initiativtagande person som gärna vågar ta sig an nya uppgifter och driva egna projekt. Du har en utpräglad förmåga att hantera många frågeställningar parallellt, är flexibel och har hög integritet. Detta förutsätter att du har en god social förmåga och trivs med ett stort kontaktnät. Vidare är det väldigt viktigt att du är noggrann i ditt arbetssätt. Vi tror även att du är nyfiken på konsultbranschen.
Viktigt för tjänsten är:
- Erfarenhet av marknadsföring
- Eftergymnasial utbildning inom marknadsföring
- Flytande i svenska och engelska, såväl i tal som skrift
- Gedigen erfarenhet av Office-paketet, framför allt Excel
Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet.
Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare: Deni Ilic via deni.ilic@adecco.se
Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via info@adecco.se
Välkommen med din ansökan!
Kontaktpersoner på detta företaget
Tove Östberg
Leila Mekidiche
08-598 981 58
Per Östman
0736847137
Lovisa Kvam
0859898002
Sandra Jonsson
08-598 980 22
Annmarie Lund
Linda Josephson
08-598 980 00
Lena Wassen
0736847486
Zandra Briseid
08-59898006
Mary Cairns
0736847147