OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Lockas du av att arbeta i en föränderlig miljö där teamwork främjas för att tillsammans uppnå mål där alla uppskattas för sitt engagemang och bidrag, och där kulturen är receptet på framgång? Då ser vi fram emot att få välkomna dig som Executive Assistant och Office Manager!
Hos Kraftsams kund står tillväxt, förändring, digitalisering och innovation på agendan och som Executive assistant till den svenska VD’n kommer du få ansvaret att administrativt stötta VD och till viss del övrig ledningsgrupp på denna resa. Detta är en fantastisk roll för dig som gillar att ha många bollar i luften, jobba i ett team och vara spindeln i nätet i en organisation där ingen dag är den andra lik!
VAD DU KOMMER (MEN INTE BARA) ATT GÖRA!
Office Management.
Inventering.
Assistera VD och ledningsgruppen.
Boka resor, restaurangbesök och konferensrum.
DU ÄR !
Strukturerad – Du strukturerar din dag på det mest effektiva sättet och du kan skapa struktur i en snabbrörlig miljö.
Oberoende – Du tar nya uppgifter innan någon ber dig och du gillar att arbeta självständigt och driva ditt eget arbete framåt.
Noggrann – Du är alltid noggrann i ditt arbete, det är viktigt för dig att saker görs korrekt och med omsorg.
Ansvarsfull – Du gillar att ta ansvar och du känner dig bekväm med att göra det.
NÖDVÄNDIGA KVALIFIKATIONER !
Helst har du tidigare erfarenhet av att arbeta med administration eller service, där kunden är i fokus.
Du kommunicerar flytande verbalt och skriftligt på svenska och engelska.
Det är lätt för dig att lära dig nya system och du har ett stort intresse för lärande.
Tjänsten är en deltidstjänst på 50% ca 2-3 dagar i veckan
Tillträde omgående/efter överenskommelse. Vi tillämpar löpande urval i denna rekryteringsprocess och välkomnar därför din ansökan snarast. För frågor angående tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Andreas.Bergin@kraftsam.se