Office & Mood Manager till börsnoterade Auto1

Arbetsbeskrivning

Om vår kund

Auto1 är ett internationellt bolag som genom sin digitala plattform har innoverat bilbranschen. På bara några få år har de gått från att vara en start-up till ett börsnoterat mångmiljardbolag. Deras svenska huvudkontor ligger i Alvik, precis intill tunnelbanan. Bolaget har idag kontor i över 30 länder. Kontoret präglas av en internationell arbetsmiljö som är öppen, positiv och motiverande med platta hierarkier och korta beslutsvägar. På kontoret i Alvik arbetar cirka 110 personer.

Om tjänsten

I rollen som Office & Mood Manager arbetar du brett med varierande uppgifter av olika komplexitet och omfattning. Du kommer dels att vara ansiktet utåt för bolaget och dina arbetsuppgifter innefattar bland annat ansvar för kontorets samtliga ytor, administrering av leverantörsavtal, inköp av kontorsmaterial, mejl- och telefonhantering.

Därtill har du en viktig del i medarbetarresan på företaget, där du bland annat är involverad av såväl on- som offboarding av ny personal. Löpande planerar du sociala aktiviteter för de anställda, exempelvis afterworks, personalfester och andra events. Du fungerar som spindeln i nätet och arbetar flexibelt med de uppgifter som är mest prioriterade för stunden.

Tjänsten startar i juli och tillsvidare.

Vi söker dig som har

- Erfarenhet av liknande arbete, gärna inom reception

- God datorvana

- B-körkort

- Talar och skriver obehindrat på svenska och engelska


Du besitter en god social kompetens och är en skicklig kommunikatör, har lätt att skapa nya relationer, är resultatorienterad och gillar utmaningar. För att trivas och vara framgångsrik i rollen bör du vara en flexibel och prestigelös person, som trivs med en vardag i högt tempo och många kontaktytor. Du har en administrativ ådra, gillar att utveckla nya kontakter och älskar förstklassig service. Med en positiv attityd och engagemang så finns det egentligen inga begränsningar för vad du kan uppnå i denna roll.

Om oss

Carotte Staff är bemanningsföretaget inom Carotte Group som hjälper våra kunder med allt från nyckelpositioner och andra tjänster på heltid till korta deltidsuppdrag. Vi skräddarsyr uppdragen efter våra kunders behov och drivs av att förstå varje kunds specifika behov på djupet. Carotte Staff är specialiserade på roller inom servicebranschen och besöksnäringen med fokus på personal inom hotell, konferens och event. Vårt moderbolag Carotte har över 40 års erfarenhet av att arbeta med service och vi har under åren blivit experter på att rekrytera och utbilda personal som alltid gör det lilla extra.

Sök tjänsten genom att klicka på "Ansök här!". Vi tar inte emot ansökningar via mejl men om du har några frågor eller funderingar tveka inte på att mejla oss på constanze@carotte.se.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sandra Bäckman

Sarah Högbacka

Oscar Ohlsén

Fideli Svensson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Carotte Staff
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 23 juni 2022
  • Ansök senast: 17 juli 2022

Besöksadress

Tegeluddsvägen 92, Stockholm
None

Postadress

Tegeluddsvägen 92
Stockholm, 11528

Liknande jobb


Extrajobb som receptionist

Extrajobb som receptionist

23 december 2024

23 december 2024

Receptionisttjänst på heltid

Receptionisttjänst på heltid

22 december 2024