Office & Mood Manager till Carotte Group

Arbetsbeskrivning

Om Carotte

Carotte består idag av tre bolag, Food & Event, Housekeeping och Staff. Tillsammans tar vi ett helhetsgrepp om allt som har med mat, möten och service att göra hos våra kunder. Koncernen grundades 1982 och har kontor i Stockholm, Göteborg och Malmö. År 2019 köpte starka investerare, som arbetat inom koncernen i olika roller, upp Carotte. Ägarnas perspektiv är långsiktiga och tillväxt- och utvecklingsmålen är högt uppsatta. Vi har snabbt tagit marknadsandelar och kommer under 2022 tredubbla vår omsättning från 2021. Vår ambition är att växa till Sveriges främsta bolag inom Soft Facility Management och att fortsätta etablera kontor på nya regioner. Dock är det viktigt för oss att bibehålla kvalitén under resan och att alltid sträva mot marknadens nöjdaste kunder.

I mitten av november flyttade Carotte in i nya, fräscha lokaler i anslutning till vårat stora cateringkök och restaurang beläget på natursköna Gärdet. Förvärvandet av ett nytt kontor innebär att allt fler medarbetare, affärspartners och kunder kommer röra sig i lokalerna. Som ett led i att utveckla bolaget till nya höjder söker vi nu efter en energisk Office & Mood Manager till Carottes kontor i Stockholm.



Om tjänsten

I rollen som Office & Mood Manager kommer du att ansvara för kontorets trevnad tillsammans med dina kollegor från samtliga bolag. Du kommer vara Carottes ansikte utåt samtidigt som du får en viktig roll på kontoret. Du ansvarar för att bidra till en stark kultur där du främjar sammanhållning, samarbete och trivsel på kontoret. Allt från att tända ljus i vintermörkret och duka fram fika på Lucia till att organisera aktiviteter och trevliga sammankomster. Din vardag är dynamisk och består både av administrativa och praktiska uppgifter. Bland annat kommer du att ta hand om externa gäster, ansvara för konferensrum, vara behjälplig med konferensteknik samt sköta beställningar av kontorsmaterial och förtäring. Vidare kommer du att tillsammans med hela Carotteteamet leverera professionella möten och bygga starka relationer med såväl konsulter som kunder och affärspartners.

Att vara utåtriktad och hjälpsam är av stor vikt i denna roll och du bör trivas med en varierande vardag där du inte räds att ta dig an nya utmaningar. Vi ser gärna att du tar egna initiativ, tar vara på dina kreativa idéer och förverkligar dem! Det finns goda möjligheter att utvecklas med oss, oavsett om det är i denna roll eller en annan inom koncernen.

Arbetsuppgifter

- Välkomna personal och ta hand om externa besökare
- Göra och servera kaffe från vår baristamaskin
- Administrativa uppgifter så som hantering av nyckelkvittenser, blippar, abonnemang och utdelning av telefoner samt datorer
- Ansvara för konferensbokningar, matbeställningar och kontorsmaterial
- Ansvara för förtäring på kontoret, ex. frukt, fika och frukostbuffé
- Ha en god överblick över kontoret
- Planera och utforma kontorsevent, ex. after works


Och mycket mer…

Vi söker dig som

- Älskar att ge högkvalitativ service
- Är social och har lätt för att ta kontakt med människor
- Är en initiativtagare som gärna kommer med nya idéer
- Trivs i ett varierande arbetsklimat med varierande arbetsuppgifter

- Har en positiv attityd, är ödmjuk och prestigelös, en förebild helt enkelt
- Talar och skriver obehindrat på svenska och engelska


I den här rekryteringsprocessen kommer vi lägga stor vikt på din personliga lämplighet och din motivation för rollen.

Tjänsten är på heltid med start i mitten av Januari 2023, alternativt efter överenskommelse. Arbetet är förlagt ca 08:00- 17:00 varje vardag, kvällsarbete kan förekomma om du själv planerat ett fantastiskt event.

Välkommen med din ansökan!

Vi tar inte emot ansökningar via mejl. Har du några frågor eller funderingar är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare. Vi behandlar våra ansökningar löpande och rekommenderar att du skickar in din ansökan så snart som möjligt med CV och personligt brev.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sandra Bäckman

Sarah Högbacka

Oscar Ohlsén

Fideli Svensson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Carotte Staff
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 21 november 2022
  • Ansök senast: 10 maj 2023

Besöksadress

Tegeluddsvägen 92, Stockholm
None

Postadress

Tegeluddsvägen 92
Stockholm, 11528

Liknande jobb


Receptionisttjänst på heltid

Receptionisttjänst på heltid

22 december 2024

Receptionist till EA DICE

20 december 2024

Receptionist

20 december 2024

20 december 2024