Office och IT Koordinator till vår kund i Göteborg

Office och IT Koordinator till vår kund i Göteborg

Arbetsbeskrivning

Drivs du av koordinering, administration och IT-support? Vi söker en Office och IT Koordinator till växande företag i Göteborg!

För dig som brinner för administration och lättare IT-hantering erbjuds här en möjlighet att jobba på ett marknadsledande internationellt företag. Som Office och IT Koordinator får du en central roll där du kommer att bidra med sedvanlig kontorsadministration och support av IT system.Tjänsten sträcker sig över 6 månader, med chans till förlängning. Start är i augusti/september, men vi vill redan nu ha in din ansökan då urval sker löpande. Välkommen med din ansökan!

VAD KAN VI ERBJUDA DIG?

Vi erbjuder dig ett spännande jobb på ett marknadsledande och attraktivt företag som ligger i framkant inom sin bransch. I rollen som Office och IT Koordinator erbjuds du att vara en aktiv del i företagets övergripande IT och kontorsadministration. Du kommer samarbeta med alla företagets delar för att skapa det absolut bästa stödet för verksamheten.

DINA FRAMTIDA ARBETSUPPGIFTER

Kontorsadministration:

• Hantera och underhålla kök, lunchområden och konferensrum på alla våningar.
• Koordinera mat- och dryckesleveranser.
• Kontaktperson för kontorsrelaterade förfrågningar och frågor.
• Hantera och administrera inkommande och utgående leveranser samt post.
• Inköp av kontorsutrustning, material, möbler och kläder för resande ingenjörer.

IT System och Management:

• Hantera användarkonton, mail, betyg, attribut, grupper etc. i interna och molnbaserade system.
• Hantering av telefonlösningar, inklusive mobiltelefoner och licenser.
• Skapa och uppdatera användarguider relaterade till våra Office- och IT-system.
• Koordinering av affärsbehov med fokus på onboarding och offboarding av anställda.
• Inköp av IT-utrustning, programvara och tjänster.
• Granskning och godkännande av IT-relaterade fakturor.

ROLLEN INNEBÄR OCKSÅ

Som Office och IT Koordinator är du medlem i vårt Office Administration team. Du planerar teamuppgifter och får ordna sociala aktiviteter för kontoret tillsammans med andra utsedda kollegor. Vår kund erbjuder ett modernt kontor beläget i Göteborg med goda förbindelser till kollektivtrafiken och för dig som tar bilen finns det goda parkeringsmöjligheter. Företaget verkar internationellt och använder engelska som koncernspråk.

Tjänsten är ett konsultuppdrag på ca: 6 månader, med chans till förlängning. Du blir anställd av TNG och arbetar som konsult hos vår kund. Som konsult hos oss på TNG omfattas du självklart av kollektivavtal, försäkringar och friskvårdsbidrag.

VEM ÄR DU?

Vi ser gärna att du har en utbildning i företagsekonomi, IT-administration eller Hospitality management. Du har skaffat dig kunskaper inom kontorsadministration och serviceuppgifter genom att ha arbetat i motsvarande roll under ett antal år. Du behöver också ha grundläggande kunskaper inom IT-administration, som användarkonton, grupper och licenshantering då det ingår i ditt dagliga arbete. Även erfarenhet av inköp av datorutrustning, mobiltelefoner och kontorsmaterial är meriterande. Engelska är arbetsspråk och det behärskar du både muntligen och skriftligen.

Som person är du engagerande och får med dig dina kollegor i att se möjligheterna. Du är proaktiv och lösningsorienterad och driver självständigt ditt arbete framåt. Du är dessutom strukturerad och korrekt med detaljer, har ett högt ägarskap i ditt arbete och är serviceinriktad.

INTRESSERAD?
Detta är ett bemanningsuppdrag vilket innebär att du kommer att bli anställd av oss på TNG och arbeta som konsult på plats hos vår kund. Vi sköter hela rekryteringsprocessen på ett fördomsfritt och kompetensbaserat sätt. Är du intresserad av tjänsten, ansök snarast! Urvalet sker löpande och tjänsten kan tillsättas före sista ansökningsdatum. Vänligen sök via vårt ansökningsformulär då vi inte tar emot ansökningar via email. Du söker enkelt med ditt CV eller LinkedIn-profil, och alltid utan personligt brev. Motivera istället kort i ansökningsformuläret varför du söker jobbet. Du kan sedan följa din ansökan live via hemsidan. Har du frågor är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Scheef
08-410 690 50
Sinisa Strbac

Jonas Olsson
08-410 639 22
Jennie Mannesten
08-21 92 05
Dana Jennerström
08-410 639 23
Dana Jennerström

Marcus Eriksson

Maria Tedsjö
0709-76 48 95
Malin Löwdahl
08-410 639 29
Pär Johansson
070-350 03 07

Sammanfattning

  • Arbetsplats: TNG Group AB
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 17 augusti 2020
  • Ansök senast: 31 augusti 2020

Besöksadress

Korsgatan 3, Göteborg
None

Postadress

Västra Järnvägsgatan 15
Stockholm, 10132

Liknande jobb


Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Erfaren administratör

Erfaren administratör

19 november 2024

19 november 2024