Office Service Support till hälsoföretag i Göteborg

Office Service Support till hälsoföretag i Göteborg

Arbetsbeskrivning

Motiveras du av att ge god service och trivs i en roll med många kontaktytor? I rollen som Office Service Support på hälsoföretag där arbetar du med varierande arbetsuppgifter där du också ges möjlighet att själv påverka och utveckla såväl din roll som ditt arbetssätt.

Om rollen
Hos vår kund utvecklar, tillverkar och säljer de medicintekniska produkter och digitala lösningar. I rollen som Office Service Support arbetar du främst med att supportera det svenska sälj- och marknadsteamet. Du tar emot materialorder via email, genom CRM-systemet eller genom webbportal. Du ansvarar även för att beställa materialet samt för att bevaka lagernivåerna på provlagret och slutligen packa och leverera materialet enligt lagd order.

Som Office Service Support har du många olika kontaktytor och samarbetar dagligen med såväl sälj- och marknadsteamet som avdelningen för upphandlingar och vår kundservice.

Dina arbetsuppgifter kommer exemplevis innefattas av
• Orderhantering via email, CRM och webbportal
• Plocka, packa och leverera order till mässor, våra kunder, events och liknande enligt lagd order
• Upprätthålla lagernivåer och beställa nytt material vid behov
• Märka upp nytt material med artikelnummer samt hålla ordning på provlagret
• Beställa kampanjmaterial, produktinformation och liknande samt se till att det levereras till kund

Om dig
• Gymnasial utbildning
• Erfarenhet av administrativt arbete samt god systemvana
• Erfarenhet av liknande serviceinriktat arbete
• Flytande svenska, i tal såväl som skrift

Som person är du serviceinriktad, social och har en god förmåga att både samarbeta och kommunicera med andra. Du är lösningsorienterad, flexibel och van vid att hantera flera uppgifter parallellt. Vidare är du noggrann, strukturerad och mån om att leverera dina uppgifter på ett effektivt sätt med god kvalitet.
Vi lägger stor vikt vid de personliga egenskaperna.

Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare: Elsa Tidblom på Elsa.Tidblom@adecco.se 

Har du frågor angående registrering, var god kontakta Adeccos Kandidatsupport: info@adecco.se 

Välkommen din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Tove Östberg

Leila Mekidiche
08-598 981 58
Per Östman
0736847137
Lovisa Kvam
0859898002
Sandra Jonsson
08-598 980 22
Annmarie Lund

Linda Josephson
08-598 980 00
Lena Wassen
0736847486
Zandra Briseid
08-59898006
Mary Cairns
0736847147

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Adecco Sweden AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 30 september 2022
  • Ansök senast: 13 oktober 2022

Besöksadress

Kungsgatan 60
None

Postadress

Kungsgatan 60
STOCKHOLM, 10224

Liknande jobb


Administrativ assistent - vikariat

Administrativ assistent - vikariat

3 januari 2025

26 november 2024