Office support - ca. okt-nov

Arbetsbeskrivning

Standby Workteam söker Office support till trevligt läkemedelsföretag i Helsingborg.Anställning startas i mitten på oktober och varar i ca.5 veckor.Dina arbetsuppgifter är bl.a. att ta hand om post, mail, kundsupport, kontakt med tryckerier och diverse andra dagliga kontors- sysslor.Du är en hjälpande hand till vaktmästaren på företaget.Du har goda kunskaper i engelska.Du behärskar Officepaketet (Word, Exel, Powerpoint) väl.Vi ser att du har körkort, då tillgång till bil finns på företaget.Som person är du flexibel och självständig.Standby Workteam rekryterar och hyr ut personal inom de flesta yrkes- kategorier.Skicka gärna in ansökan snarast eftersom vi arbetar med löpande urval.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Standby Workteam
  • 1 plats
  • Heltid
  • Publicerat: 17 september 2009
  • Ansök senast: 30 september 2009

Postadress

Lilla Nygatan 11
MALMÖ, 21138

Liknande jobb


Projektadministratör Luleå/Boden

Projektadministratör Luleå/Boden

15 november 2024

15 november 2024