OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du en service-minded person som har ett öga för detaljer, är prestigelös och gillar ett jobb med varierande arbetsuppgifter? I tjänsten som Office Support får du möjligheten att arbeta flexibelt, ta egna intiativ och stötta upp där det behövs samtidigt som du blir en del av framgångsrika Oatly. Låter detta som tjänsten för dig? Sök redan idag då vi arbetar med löpande urval!
OM TJÄNSTEN
Oatly har idag över 800 anställda i nästan 30 länder i Europa, Asien, Nordamerika och Australien. Med produktion i Landskrona och globalt huvudkontor i Malmö. Din roll kommer att vara belägen på deras nya kontor i Dockan där du kommer jobba nära Facility Manager och ge service till medarbetare på kontoret samt externa besökare. I rollen som Office support kommer du att ha en varierande roll där du ansvarar för kontorslandskapet på daglig basis. Detta är en nyskapad roll som du kommer att få vara med och bygga upp.
Arbetsuppgifterna kommer bland annat bestå av att:
* Se efter kontorslandskapet och ansvara för att miljön samt ytor är representabla för såväl de anställda som besökare.
* Ansvara för felanmälningar
* Anvara för inköp och ordrar till kontoret samt inventering av kontorsmaterial
* Planera och ansvara för kontorsevent
* Vara behjälplig kring bokningar och diverse administrativa uppgifter
* Bistå med service och material vid möten m.m.
Du erbjuds
* Ett kontrakt som initialt sträcker sig på sex månader. Så länge alla parter är nöjda med samarbetet finns goda möjligheter till förlängning på uppdraget.
* Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.
VI SÖKER DIG SOM
* Har erfarenhet av kundservice
* Goda kunskaper i Officepaketet (Word, Excel, Outlook)
* Är obehindrad i svenska och engelska i tal och skrift då stor del av kommunikationen sker på engelska
* Det är meriterande om du har jobbat i en liknande roll i en tidigare
Stor vikt i denna process kommer att läggas vid din motivation för tjänsten samt dina personliga egenskaper. Som person ser vi att du är:
* Service minded
* Självgående
* Flexibel
Övrig information
* Start: Omgående
* Omfattning: Heltid, initialt en konsultkontrakt på 6 månader.
* Placering: Malmö
Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och Oatlys önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.
Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.
INFORMATION OM FÖRETAGET
Läs mer om Oatly här!
Kontaktpersoner på detta företaget
Sara Frykedal
Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén
Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd
Konsultchef Catrin Laudon
Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon
Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231