Office Support till Ortoma AB i Göteborg

Office Support till Ortoma AB i Göteborg

Arbetsbeskrivning

Trivs du med en blandning av administrativa och praktiska arbetsuppgifter? Ortoma söker en Office Support till Göteborg

Är du en flexibel och engagerad person som gillar att ha varierande arbetsuppgifter? Vill du vara en del av ett dynamiskt team där ingen dag är den andra lik? Då kan du vara den vi söker till vår nya Office Support roll!Till vår kund Ortoma söker vi dig som är redo för ett konsultuppdrag och som kan börja omgående.

Ditt anställningserbjudande

Som konsult hos oss på TNG blir du en betydelsefull medarbetare som gör skillnad. Vi tycker därför att det är viktigt att du har en trygg anställning med kollektivavtal via Unionen, schyssta anställningsvillkor, rätt lön, försäkringar, tjänstepension och semester. Liksom friskvårdsbidrag och företagshälsovård.

Du blir anställd av oss på TNG och jobbar som konsult under uppdragets period som är sex månader med goda chanser att gå över i en anställning hos Ortoma. Ortoma erbjuder en stimulerande arbetsmiljö med trevliga kollegor. Vi har mycket att göra och du blir en viktigt del i teamet i att få det dagliga uppgifterna på plats.  

Dina arbetsuppgifter

Som Office Support hos oss kommer du att ha en central roll i vårt dagliga arbete och vara beredd på att hantera en mängd olika uppgifter. Dina arbetsuppgifter kommer bland annat att inkludera:

• Packa och organisera material.
• Beställa budbilar och koordinera transporter.
• Ta emot och hantera leveranser.
• Ankomstregistrering av varor och material.
• Arbeta med dokumentation, inklusive arkivering och organisering av dokument i pärmar.

Värt att veta

Tjänsten är på heltid och du förväntas vara på kontoret varje dag då tjänsten innefattar mycket praktiskt jobb. Kontoret ligger i Mektagonen på Mölndalsvägen. Arbetstid 8.00-17.00.  

Våra förväntningar

Vi söker dig som:

• Trivs med att ha en omväxlande vardag där ingen dag är den andra lik.
• Är flexibel och inte rädd för att ta tag i olika arbetsuppgifter.
• Har en positiv inställning och gillar att hjälpa till där det behövs.
• Är noggrann och strukturerad i ditt arbete.
• Har goda organisatoriska färdigheter och förmåga att prioritera arbetsuppgifter.

• Kvalifikationer:
• Tidigare erfarenhet av liknande arbetsuppgifter är meriterande, men inte ett krav.
• Grundläggande kunskaper i Office-paketet.
• Goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift.

Intresserad?
Detta är ett bemanningsuppdrag vilket innebär att du kommer att bli anställd av oss på TNG och arbeta som konsult på plats hos uppdragsgivaren. TNG är specialister på kompetensbaserad och fördomsfri rekrytering, bemanning och interim. Vi ser fram emot att få din ansökan med CV eller LinkedIn-profil, och utan personligt brev, i vårt enkla ansökningsformulär. Notera att vi inte kan ta emot ansökningar via e-post, men att du alltid är välkommen att maila rekryteraren vid frågor. Efter inskickad ansökan kommer vi dels anonymisera dina personuppgifter, dels be dig att göra ett par rekryteringstester, innan vi gör en första bedömning. Givetvis får du mer information om varje steg när det är dags och så snart du skickat in din ansökan kan du följa den i realtid via vår hemsida. Observera att vi gör urval löpande och tjänsten kan därför tillsättas före sista ansökningsdatum. Varmt välkommen!

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Scheef
08-410 690 50
Sinisa Strbac

Jonas Olsson
08-410 639 22
Jennie Mannesten
08-21 92 05
Dana Jennerström
08-410 639 23
Dana Jennerström

Marcus Eriksson

Maria Tedsjö
0709-76 48 95
Malin Löwdahl
08-410 639 29
Pär Johansson
070-350 03 07

Sammanfattning

  • Arbetsplats: TNG Group AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 31 maj 2024
  • Ansök senast: 30 juni 2024

Besöksadress

Korsgatan 3, Göteborg
None

Postadress

Västra Järnvägsgatan 15
Stockholm, 10132

Liknande jobb


Business Support

Business Support

20 december 2024

23 december 2024

23 december 2024

23 december 2024